Buitenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Het ziekenhuis met 500 doden is dus blijkbaar gebombardeerd door een verkeerd afgeschoten raket van Hamas zelf. Pff, sneu en erg heftig. Jammer dat de Palestijnen idd geen kant opkunnen
 

JMD

Well-known member
Het ziekenhuis met 500 doden is dus blijkbaar gebombardeerd door een verkeerd afgeschoten raket van Hamas zelf.
Nee, dat is niet zo... Dat bericht is inmiddels alweer teruggetrokken. Blijkt wel gewoon van Israël te komen


Hamas heeft bij NBC wel gezegd dat het alle Israëlische gijzelaars wil vrijlaten als Israël stopt met bombarderen van Gaza/
 

JMD

Well-known member
Wel erg toevallig dan dat de IDF vanmiddag de ziekenhuizen heeft gewaarschuwd te moeten evacueren omdat ze gingen bombarderen... Voorlopig geloof ik meer het verhaal van een aanslag door Israël dan een bom van Hamas die verkeerd ging.
 

zwammy

Well-known member
Klopt, maar aan de andere kant schiet Israël niet vaak mis. Idd wat gevegt zegt, het blijft speculeren tot je de beelden ziet
 

zwammy

Well-known member
Dat zou idd handiger zijn, maar ik gooi het op een forumpje en de media op het nieuws. Dat is het verschil
 

zwammy

Well-known member
Ja, maar ik zeg niet dat het klopt. Ik wil ook wel wat linkjes zoeken dat Israël het gedaan heeft hoor.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
"Israël heeft het recht om zich te verdedigen".

Woedend, ben ik. Dit krijg je ervan als je totale maniacs een carte blanche geeft om revanche te gaan halen. Te verschrikkelijk voor woorden. Hamas is een vreselijke, terroristische bende. Het Israëlische regime is echter geen haar beter.

Arme, arme Palestijnen...
 
Bovenaan