Nee, dat is niet zo... Dat bericht is inmiddels alweer teruggetrokken. Blijkt wel gewoon van Israël te komenHet ziekenhuis met 500 doden is dus blijkbaar gebombardeerd door een verkeerd afgeschoten raket van Hamas zelf.
Dat doen ze wel netjes. Hebben ze ook een alternatief ziekenhuis aangeboden?Wel erg toevallig dan dat de IDF vanmiddag de ziekenhuizen heeft gewaarschuwd te moeten evacueren omdat ze gingen bombarderen...
Ik vertrouw momenteel geen enkel beeld...
Als dit het ware beeld is lijkt het idd op een afzwaaier
Blijken ook niet de juiste beelden te zijnIk vertrouw momenteel geen enkel beeld...
Misschien is het handiger om gewoon een dagje of twee af te wachten en tussentijds je te vermaken met iets wat je echt leuk vindt.Blijken ook niet de juiste beelden te zijn
Tja, het blijft je eigen keuze om dat soort media te volgen en het vervolgens hier neer te plempen.Dat zou idd handiger zijn, maar ik gooi het op een forumpje en de media op het nieuws. Dat is het verschil
Als je dat leuk vindt om te doen, mag dat natuurlijk, maar van mij hoeft het niet.Ja, maar ik zeg niet dat het klopt. Ik wil ook wel wat linkjes zoeken dat Israël het gedaan heeft hoor.