Buitenlands nieuws

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zie Jamel Gaza qua grootte vergelijken met Texel. Dat eiland past er twee keer in en dan kan Den Helder er ook nog bij.
Oh dan valt het inderdaad wel mee met die dichtbevolktheid. Passen makkelijk 2,5 miljoen mensen op.

JMD

Well-known member
Zondag a.s. om 14.00 een pro-Palestinademo op de Dam in Amsterdam en om 17.00 op het Beursplein een pro-Israëldemo... Dat wordt gezellig...

Hamas- en Hezbollahvlaggen zijn trouwens verboden bij de pro-Palestinademo.

zwammy

Well-known member
zwammy moet gewoon werken zodat de demonstranten te vreten houden als ze weer de volgende dag tot 3 uur in z'n nest liggen

JMD

Well-known member
Valt wel mee. Je wordt hoogstens natgespoten door een waterkanon.
Volgens XR kan je daar zware blessures door oplopen... DUs niet onderschatten... :p

Overigens verwacht ik wel iets ergers dan een waterkanon. Dat wordt natuurlijk 1 slagveld...

Mario

Well-known member
Volgens XR kan je daar zware blessures door oplopen... DUs niet onderschatten... :p

Overigens verwacht ik wel iets ergers dan een waterkanon. Dat wordt natuurlijk 1 slagveld...
Gewoon een rechtzaak aanspannen tegen de staat vanwege onnodig excessief geweld tegen vreedzame burgers.

De Wolf

Well-known member
Dit maar verder gebruiken voor die idioot

Dader is neergeschoten in café in Schaarbeek

De dader van de aanslag in Brussel is dinsdagochtend doodgeschoten tijdens een politie-interventie in Schaarbeek. Dat bevestigen meerdere bronnen aan onze redactie.

De politie kreeg een oproep dat Abdeslam Lassoued (45) in een café in Schaarbeek zou zitten. Bij de aankomst van de politie volgde een vuurgevecht waarbij de Tunesiër werd doodgeschoten. Het wapen dat gebruikt werd bij de aanslag werd naast hem gevonden.

erka

Well-known member
Mooi zo. Ik heb zoals bekend geen enkel begrip voor mensen die andere onschuldige mensen zomaar van het leven beroven en al helemaal niet voor terroristen.

erka

Well-known member
Ondertussen gaat het nu helemaal los in Gaza. Ik snap ergens wel dat Israel nu Hamas voor eens en voor altijd wil vernietigen, maar man man. Die beelden van die onschuldige Palestijnen die geen kant op kunnen en die honderden doden, dat gaat mij wel door merg en been hoor :(

JMD

Well-known member
Ondertussen gaat het nu helemaal los in Gaza. Ik snap ergens wel dat Israel nu Hamas voor eens en voor altijd wil vernietigen, maar man man. Die beelden van die onschuldige Palestijnen die geen kant op kunnen en die honderden doden, dat gaat mij wel door merg en been hoor :(
Even los van wat Makanaky zegt, want die heeft zeker een punt. Maar het is ook onmogelijk om Hamas te vernietigen, zelfs als de Israëliërs de Gazastrook binnen zouden vallen. Hamas hefet zoveel tunnels gelegd waar ze zich kunnen verschuilen dat dit onbegonnen werk is.

De Wolf

Well-known member
Tunnels kan je dichtstorten. Maar staan gewoon weer nieuwe op. Haat tegen Israel wordt alleen maar groter.

Bovenaan