Oh dan valt het inderdaad wel mee met die dichtbevolktheid. Passen makkelijk 2,5 miljoen mensen op.Ik zie Jamel Gaza qua grootte vergelijken met Texel. Dat eiland past er twee keer in en dan kan Den Helder er ook nog bij.
Oh dan valt het inderdaad wel mee met die dichtbevolktheid. Passen makkelijk 2,5 miljoen mensen op.Ik zie Jamel Gaza qua grootte vergelijken met Texel. Dat eiland past er twee keer in en dan kan Den Helder er ook nog bij.
Heb je tijd om er heen te gaan en hier een live verslag te doen?Zondag a.s. om 14.00 een pro-Palestinademo op de Dam in Amsterdam en om 17.00 op het Beursplein een pro-Israëldemo... Dat wordt gezellig...
Hamas- en Hezbollahvlaggen zijn trouwens verboden bij de pro-Palestinademo.
Liefst inclusief livestream, JMD. Als het geen moeite is.Heb je tijd om er heen te gaan en hier een live verslag te doen?
Met zwammy als co-presentator.Liefst inclusief livestream, JMD. Als het geen moeite is.
Zunne knal voor zen bakkes jonguh, Hugodver!Met zwammy als co-presentator.
Met de rug naar de demonstratie en maar roepen om bier en een broodje zult.Zunne knal voor zen bakkes jonguh, Hugodver!
Tijd wel, zin niet... Ik wil maandag gewoon weer werken en niet in meerdere stukken in een ziekenhuis liggen.Heb je tijd om er heen te gaan en hier een live verslag te doen?
Volgens XR kan je daar zware blessures door oplopen... DUs niet onderschatten...Valt wel mee. Je wordt hoogstens natgespoten door een waterkanon.
Gewoon een rechtzaak aanspannen tegen de staat vanwege onnodig excessief geweld tegen vreedzame burgers.Volgens XR kan je daar zware blessures door oplopen... DUs niet onderschatten...
Overigens verwacht ik wel iets ergers dan een waterkanon. Dat wordt natuurlijk 1 slagveld...
Even los van wat Makanaky zegt, want die heeft zeker een punt. Maar het is ook onmogelijk om Hamas te vernietigen, zelfs als de Israëliërs de Gazastrook binnen zouden vallen. Hamas hefet zoveel tunnels gelegd waar ze zich kunnen verschuilen dat dit onbegonnen werk is.Ondertussen gaat het nu helemaal los in Gaza. Ik snap ergens wel dat Israel nu Hamas voor eens en voor altijd wil vernietigen, maar man man. Die beelden van die onschuldige Palestijnen die geen kant op kunnen en die honderden doden, dat gaat mij wel door merg en been hoor