Buitenlands nieuws

gevegt

Well-known member
Snap ik, maar hoorde vanuit deze casus dat het de enige nieuwssite was die bovenop het nieuws zat. En beelden zijn niet links of rechts, alleen reacties zijn dat
Het zal wel.
Wat deze ontsporing betreft volg ik alleen nog maar de MSM.

erka

Well-known member
Egypte schijnt Israël diverse keren gewaarschuwd te hebben dat Hamas een grote aanval in de Gazastrook voorbereidde. Israël zou deze waarschuwingen genegeerd hebben en alleen bezig zijn geweest met West Bank en Libanon. Dat klinkt wat mij betreft wel geloofwaardig, Egypte heeft ook helemaal geen belang bij escalatie dus waarom zouden ze dit verzinnen.

De Wolf

Well-known member
Zijn nu steden o.a. Amsterdam en Arnhem die de vredesvlag laten wapperen. Hamas is uiteraard smerig tuig maar heb een beetje moeite met Israël omdat ze ook niet altijd netjes zijn geweest. Ik denk dat dit een hele mooie oplossing is. Geweld moet gewoon van beide kanten stoppen.

Mario

Well-known member
Of hang helemaal geen vlag op.

Prima dat je als gemeente een statement wil maken tegen oorlog en geweld, maar dan heb je heel wat vlaggenstokken nodig.

erka

Well-known member
"Nederland denkt na over evacuatie".

En is, net als in Afghanistan, weer traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag. Oostenrijk gaat morgen al evacueren. Italië, Polen, Roemenië ook.

Bovenaan