Mwah, Hamas komt echt wel weer boven, die mensen zitten echt niet alleen in Palestina.Israël is in ieder geval klaar met de precisie aanvallen en gaat volle bak naar binnen nu. Zielig voor de palestijnen maar vermoed dat hamas straks wel klaar is. Ook gejuich in het parlement van Iran. Benieuwd of ze daar ook nog iets mee gaan doen.
Hebben ze in Israël ook een zwarte piet dan?Het is zo ongeveer voor het eerst dat alle partijen in NL hetzelfde standpunt innemen inzake een conflict in Israël/Palestina... Op BIJ1 na natuurlijk, maar die zijn doodsbang om hun laatste potentiële stemmers kwijt te raken...
Dat laatste verbaast me inderdaad het meest. Zo’n aanval als dit vereist heel veel voorbereiding en coördinatie en toch compleet gemist.Begint een beetje op een herhaling van Yom Kippur oorlog in 1973 te lijken. Precies (op één dag na) 50 jaar geleden. Evenals toen nu ook totaal gemist door de Israëlische inlichtingendiensten, die toch als één van de beste van de wereld bekend staan.
Ja, de splitsing wordt erg duidelijk... Kan nog wel eens van grote invloed worden op de campagne van GL/PvdA, want andere partijen gaan hier natuurlijk gebruik van maken in discussies met Timmermans/KlaverZo, veel leden GL zijn niet zo blij met Klaver en Timmermans reactie op Hamas/Israel. Iets te pro-Israel.
Als je redelijk ultra rechts fatsoenlijk vind wel ja.Overigens komt het beste liveblog omtrent de situatie in Gaza van geenstijl. Het blijven af en toe pubers qua gedrag daar, maar het is wel uitgegroeid tot een redelijk fatsoenlijke website met veel info.
Het blog wel. Linkjes kan ik niet lezen.Zijn het rechtse linkjes dan?
Dat kan. Ik ben na een dag gestopt met lezen van dat blog.Volgens mij gaat het vooral om de linkjes die ze plaatsen wat de andere nieuwssites niet doen