Buitenlands nieuws

PES5

Administrator
Forumleiding
Valt wel mee ja. De Taliban is ondertussen begonnen met huis aan huis mensen (journalisten, tolken, mensen die het westen geholpen hebben) op te zoeken om eens een hartig gesprekje te voeren.

Sommige mensen zijn zo enorm naïef dat ze tegen zichzelf in bescherming zouden moeten worden genomen.
Gesprekjes met een scherp randje?
 

erka

Well-known member
En ze heeft het direct maar afgeschermd, want tegenspraak, daar houdt deze onderdrukte mevrouw niet van.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hoe zou verantwoordelijk demissionair minister Kaag dit allemaal gaan verklaren morgen?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Arzu Aslan moeten ze een spreekverbod geven. Dat wijf is totaal geschift. Die heeft mij op twitter geblokt omdat ik volgens haar een racist ben. Nu krijg ik hier weleens het verwijt dat ik een softie ben en te links. Daar ben ik het niet altijd mee eens. Maar dat komt dichter in de buurt bij wie ik ben dan een racist.

Verder natuurlijk ongekend treurig wat er in Afghanistan gebeurt. Een ramp voor die mensen daar. Wat moeten met name de vrouwen en de mensen die 'het Westen' hebben geholpen bang zijn. :(
 

Max

Administrator
Forumleiding
Arzu Aslan moeten ze een spreekverbod geven. Dat wijf is totaal geschift. Die heeft mij op twitter geblokt omdat ik volgens haar een racist ben. Nu krijg ik hier weleens het verwijt dat ik een softie ben en te links. Daar ben ik het niet altijd mee eens. Maar dat komt dichter in de buurt bij wie ik ben dan een racist.

Verder natuurlijk ongekend treurig wat er in Afghanistan gebeurt. Een ramp voor die mensen daar. Wat moeten met name de vrouwen en de mensen die 'het Westen' hebben geholpen bang zijn. :(

Nou ja, ze zal toch niet zomaar zoiets zeggen?
 

BlauwVinger

Well-known member
cO6eWtE.jpg
 

JMD

Well-known member
Geen Nederlanders aan boord.
Ja, ik las het ook.

Maar dat vind ik eigenlijk nog niet eens zo erg, imo kan je daar op Kabul Airport niet eerst nog gaan selecteren op nationaliteit. Neem alles mee naar Schiphol, en ga daar verder uitzoeken. Als elk westeuropees land dat nou doet, dan kan je daarna bv een groep Duitsers naar Berlijn sturen, en grote kans dat er Nederlanders in Berlijn zitten die je deze kant opstuurt.

Speciale tijden vragen speciale maatregelen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding

gevegt

Well-known member

Wat vreselijk voor die mensen zeg dat Buitenlandse Zaken er zo'n smerige tyfuszooi van maakt.
Er staat een file.

Daar kan zelfs Rutte niets aan doen.
 
Bovenaan