erka
Well-known member
Er staat een file.
Daar kan zelfs Rutte niets aan doen.
Jawel hoor, meer asfalt! Speerpunt VVD
Er staat een file.
Ik ben voor!Jawel hoor, meer asfalt! Speerpunt VVD
Rutte niet, maar als die mensen vanuit BuZa gesommeerd worden om naar het vliegveld te gaan en dat ze Amerikanen ze daar naar het vliegtuig zullen begeleiden, dan is het wel heel wrang dat die Amerikanen vervolgens met geweren op je richten en zelfs waarschuwingsschoten lossen. En dan blijkt dat volgens Defensie dat vliegtuig helemaal niet voor die mensen was. Hoe kan dat nou, dat die twee afdelingen dus blijkbaar niet voldoende met elkaar communiceren?Er staat een file.
Ik lees nu signalen dat de Afghaanse president het leger verraden heeft en zijn ziel heeft verkocht aan de Taliban. En dat de vice-president een leger aan het verzamelen is in het noorden van Afghanistan om terug te gaan vechten tegen de Taliban.
Wat zou die moeten doen dan?Benieuwd of Biden nog iets gaat doen of lekker dement bezig blijft.
Hij kan niets doen.Wat zou die moeten doen dan?
Oh dan, als dat het enige is...Nee ok maar ik zou ook niet weten wat hij zou moeten doen, behalve zsm wegwezen daar.
Laat ze het zelf maar uitzoeken, kan de Taliban lekker met IS cowboytje spelen.
Hoe erg het ook is, ik ben er wel klaar mee en merk aan mezelf dat ik me er geeneens meer druk om kan maken. Het enige vervelende is dat het misschien een broeinest van aanslagen op het westen gaat worden, verder is het echt de ver van mijn bed show geworden.