Eef de Kip
Well-known member
ik vond die 13 ook wel erg laag, gaat nog wel flink oplopen vrees ik.
Nou ja, dit hebben ze een paar jaar geleden heus wel al aan zien komen dus het was gewoon wachten op een exit strategie waarbij je het minst schade op loopt.Ik vind het vooral grandioos naief van het westen en een enorm dikke faal van de verschillende overheden (niet alleen Nederlandse, ook landen om ons heen).
Er valt niets "weg te vegen", daar leent dat land zich niet voor, met rust laten was na 9-11 natuurlijk geen optie meer.Had het of in 2001 helemaal weg moeten vegen of met rust moeten laten. En wij als Nederland hadden er sowieso niets te zoeken.
Met dat boekje heb je gelijk.Ja, heel dom om te denken. Het is niet een bijster hoog niveau wat daar rondloopt en ze houden zich vooral bezig met een bepaald boekje.
Je hebt je niet verdiept wat daar de laatste honderd jaar heeft plaatsgevonden?Ik vind het vooral grandioos naief van het westen en een enorm dikke faal van de verschillende overheden (niet alleen Nederlandse, ook landen om ons heen).
En voor de rest heb ik redelijk hetzelfde als Kip. Zoek het maar uit met je schijtland.
Het is een lokale IS beweging die tegen Taliban is.12 Amerikanen dood. Waarschijnlijk zullen ze IS wel de schuld geven.
Heb je hier een bron van? Want die mensen hoeven we inderdaad totaal niet meer naar om te kijken.Wat dan weer wel bijzonder is dat er nog vrij veel vluchtelingen vastzitten. Dus mensen die gevlucht zijn uit Afghanistan, toen weer terug gingen op vakantie en dan nu klagen dat ze vastzitten. Dan krijg ik toch een beetje het zoek het maar uit gevoel van en hier hoeven we geen acties voor uit te zetten.
Benieuwd of Biden nog iets gaat doen of lekker dement bezig blijft.
Joe Biden: Wij vergeten niet, wij vergeven niet, daders zullen boeten!12 Amerikanen dood. Waarschijnlijk zullen ze IS wel de schuld geven.
Heb je hier een bron van? Want die mensen hoeven we inderdaad totaal niet meer naar om te kijken.
Hopeloos naïef, die mensen. Daarvan zal een deel wel geëvacueerd zijn, terwijl Afghanen die jarenlang voor ons hebben gewerkt nu in de steek worden gelaten omdat er niet genoeg tijd en plek was voor evacuatie. Schrijnend.Veel meer Nederlanders in Afghanistan: 1250 mensen melden zich voor evacuatie
Het aantal Nederlanders dat vastzit in Afghanistan blijft stijgen. Bij Buitenlandse Zaken hebben zich tot vanochtend 1250 mensen gemeld. Vorige week vrijdag waren dat er nog 700.www.parool.nl
Angstaanjagende speech was dat inderdaad.Joe Biden: Wij vergeten niet, wij vergeven niet, daders zullen boeten!