Wat mij veel meer verbaast is waar de Taliban alle mensen vandaan haalt.
Ze zijn nu veel groter dan ze in 2001 waren! Terwijl ze in 2008 bijna volledig van de aardbodem geveegd waren.
Ja dat dus ook inderdaad... Misschien toch dat wat ik op het eind in mijn door jou geciteerde quote zei, dat het volk toch liever de Taliban aan de macht heeft...
Gelukkig hebben wij mevr. Bijleveld als minister van Defensie, die vindt niet dat we er 'voor niks' geweest zijn, want "we hebben de Afghanen laten zien dat het anders kan"
De jarenlange Nederlandse interventie in Afghanistan was zeker niet voor niets. Dat zegt demissionair minister Ank Bijleveld van Defensie, nu het land na twintig jaar alsnog terug in de handen van de taliban is gevallen. "We hebben Afghanen laten zien dat het ook anders kan."
www.rtlnieuws.nl
In het kabinet zitten echt alleen maar managers, kunnen goed spreadsheetjes aflezen, maar verder kunnen ze niks... Opzouten dat hele zootje en een oud-legerman/vrouw op Defensie, een oud-docent/schoolleider op Onderwijs, een oud-arts op Zorg enz... En dat hele zootje managers dat door flutcursussen volgen en net de goede mensen kennen op die positie komt te zitten mogen terug naar waar ze vandaan komen.