Buitenlands nieuws

Miramar

Well-known member
Cruijff die in 1983 naar Feyenoord ging, dat duurde een heel seizoen.
Ik denk dat hoe ouder je wordt hoe minder impact voetbal heeft. De nederlaag in WK finale van 2010 heb ik me nauwelijks druk om gemaakt, maar Spanje-Malta in 1983 is nog steeds een open wond, overdreven gesteld.
Die goal van Lucas Moura, ja zonde, maar echt kapot ben ik er niet van geweest. Ik baal meer van de verloren finale van 1996.
Spanje - Malta, ik was 11 jaar. Rust 3-1. "Ga maar naar bed jongen" zei mij vader nog. Dit gaat niet meer fout......
 

Maasveld

Well-known member
Meisje van 13 vermoord in Wenen, 2 vermoedelijke daders zijn opgepakt en komen uit Afghanistan.

Ongetwijfeld kan hier nog een twist aangegeven door Satyr.

Stormfront bericht natuurlijk.

Importeer je de derde wereld dan word je de derde wereld.
We moeten gewoon accepteren dat vluchtelingen een onderdeel van onze maatschappij zijn geworden. Door een Nederlander kun je ook vermoord worden.
 

zwammy

Well-known member
Overloon heeft het contract opgezegd met het coa trouwens. Het coa is bang dat meerdere gemeenten dit nu gaan doen. Even een zijstraatje over het vluchtelingen probleem van Nederland. Excuses alvast.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Volgens mij is Wenen ook geschrapt van de UNESCO lijst of dreigde men het te schrappen, vanwege wat moderne hoogbouw in het centrum.
 

De Wolf

Well-known member
De burgemeester van Antwerpen wil Vlaanderen bij Nederland

 
D

Deleted member 2709

Guest
Met Courtois, De Bruyne en Lukaku hadden we vast wel van Tsjechië gewonnen.
En dan hebben zij ook echt recht om te JUICHEN voor Max en Mathieu.
 

Mario

Well-known member
De burgemeester van Antwerpen wil Vlaanderen bij Nederland

Daar zitten we hier niet op te wachten, alleen Kielse Rat mag bij Nederland.
 
Bovenaan