Is Janssen weer bezig?Zware ontploffing in Londen. Natuurlijk gewoon gaslek ofzo, maar het kunnen ook kwakjes zijn.
Is Janssen weer bezig?Zware ontploffing in Londen. Natuurlijk gewoon gaslek ofzo, maar het kunnen ook kwakjes zijn.
Zoals de Moslims circa 200 a 300 jaar achter lopen op de west Europese wereld zo loopt de Oost Europese wereld circa 30 a 40 jaar achter op 'onze' wereld. Waar de Moslims alle ruimte krijgen om een achterlijke praktijen uit te voeren , moeten de Oost Europese landen gelijk in de pas lopen met 'onze' normen en waarden.Maar Hongarije aanpakken mag dan niet? Omdat er op Twitter mensen zijn die het voor elkaar krijgen die wet met vertaal en knipwerk te bagatelliseren en jij daarna met dat belachelijke dragqueen argument komt?
Niemand in de hele wereld vind dat jouw kind een dragqueen hoeft te zien, maar jij hebt daarmee niet het recht om dat voor iedereen te vinden.
Jij maakt er dan van dat alle Afghanen moordenaars zijn. Kwaakkwaak, toch?Meisje van 13 vermoord in Wenen, 2 vermoedelijke daders zijn opgepakt en komen uit Afghanistan.
Ongetwijfeld kan hier nog een twist aangegeven door Satyr.
Stormfront bericht natuurlijk.
Importeer je de derde wereld dan word je de derde wereld.
Ik heb het hier nergens over Moslims ( over vooringenomen meningen gesproken), ik heb het hier over een groep die hun hele leven in een oorlogs gebied hebben gezeten en een middeleeuwse opvoeding hebben gehad, zo n groep kun je niet los laten op de westerse samenleving, het zijn door hun verleden allemaal potentiële tijdbommen met pttst e.d. in hun rugzak. Maar blijf vooral oogkleppen op houden. Ik heb anderhalf jaar in oorlogsgebied rondgelopen plus voorbereidingen / voorlichting op uitzendingen e.d. dus weet wel wat er in koppies kan omgaan . En dit zijn mensen die hun hele leven er tussen hebben gezeten.Jij maakt er dan van dat alle Afghanen moordenaars zijn. Kwaakkwaak, toch?
Ik ontken niet dat de Islam een probleem is, maar niet elke moslim is daardoor een probleem. Daar mis jij de afslag vaak.
Herald of free enterprice ? Of ben je daar net te jong voor ?De Estonia word weer opnieuw onderzocht. Er blijken twijfels te zijn aan de reden van het zinken. Vooral interessant omdat samen met de Bijlmeramp de enige ramp is die uit mijn jeugd nog vers in m'n geheugen zit. Dus dit ga ik wel verder volgen.
Ja, las het ook. Heb even opgezocht, maar men denkt nu aan een aanvaring met een onderzeëer...De Estonia word weer opnieuw onderzocht. Er blijken twijfels te zijn aan de reden van het zinken. Vooral interessant omdat samen met de Bijlmeramp de enige ramp is die uit mijn jeugd nog vers in m'n geheugen zit. Dus dit ga ik wel verder volgen.
Herald of free enterprice ? Of ben je daar net te jong voor ?
De jongste overlevende is afgelopen week overleden las ik laatst.Herald of free enterprice ? Of ben je daar net te jong voor ?