Buitenlands nieuws

U.G.

Well-known member
Hongarije en Turkije qua mensenrechten dus op één lijn. Where's the News ? Alleen zit één van deze landen in de EU, en die andere vooral om deze reden niet.
 

U.G.

Well-known member
ik heb zulke beelden van Hongarije niet gezien.
In Hongarije is een wet aangenomen die alle beeldmateriaal waarin een homo te zien is 18+ classificeerd. Dus gewoon geen homo's meer op tv, want 'dat soort willen we eigenlijk niet', dit vanuit de staat zelf, die er eigenlijk zou moeten zijn om haar minderheden te beschermen. Same shit different toilet.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat Sanmark ook vind dat China de Oeigoeren gewoon opnieuw opvoedt en dat dat de concentratiekampen niks met de anti-islam propaganda te maken hebben. Wist je dat Oeigoeren geen baard meer mogen hebben en dat stoppen met roken en drinken ontmoedigd wordt?

Net zoals Hongarije helemaal niks tegen de regenboogletters heeft, maar alleen tegen pedo's is. Maar voor de zekerheid moeten letters onzichtbaar zijn en verzwegen worden.

Kwaakkwaak op
 

SanMark.

Well-known member
Ik denk dat Sanmark ook vind dat China de Oeigoeren gewoon opnieuw opvoedt en dat dat de concentratiekampen niks met de anti-islam propaganda te maken hebben. Wist je dat Oeigoeren geen baard meer mogen hebben en dat stoppen met roken en drinken ontmoedigd wordt?

Nee daar heb ik ook al eens wat van gezegd , ook daar is de hypocrisie zeer groot bij de leiders van de diverse landen. Geen enkel land durft China aan te pakken, en zelfs de moslimlanden laten hun geloofsgenoten in de steek. Schandalig .
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Maar Hongarije aanpakken mag dan niet? Omdat er op Twitter mensen zijn die het voor elkaar krijgen die wet met vertaal en knipwerk te bagatelliseren en jij daarna met dat belachelijke dragqueen argument komt?

Niemand in de hele wereld vind dat jouw kind een dragqueen hoeft te zien, maar jij hebt daarmee niet het recht om dat voor iedereen te vinden.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hetzelfde als met vrijwel ieder geloof, prima dat jij iets niet mag, maar dat betekent niet dat ik het dan ook niet mag.
 

erka

Well-known member
Zware ontploffing in Londen. Natuurlijk gewoon gaslek ofzo, maar het kunnen ook kwakjes zijn.
 
Bovenaan