Buitenlands nieuws

SanMark.

Well-known member
Waarom verhuis je niet naar het walhalla van Europa?
Heb je nergens last meer van.
Ah ja deze opmerking was al even niet meer voorbij gekomen, maar word meestal gemaakt als je het even niet meer weet.

Als ik alleen was geweest, was ik al lang uit dit land vertrokken.

Gelukkig heb ik een grote familie en vriendenkring om mij heen , waardoor ik hier nog steeds met plezier woon.
 

gevegt

Well-known member
Ah ja deze opmerking was al even niet meer voorbij gekomen, maar word meestal gemaakt als je het even niet meer weet.

Als ik alleen was geweest, was ik al lang uit dit land vertrokken.

Gelukkig heb ik een grote familie en vriendenkring om mij heen , waardoor ik hier nog steeds met plezier woon.
Pas maar op. je wordt op je oude dag een minderheid.

Ik denk trouwens te weten dat homo's nog steeds liever in Nederland wonen dan in Hongarije.
 

JMD

Well-known member
Waarom verhuis je niet naar het walhalla van Europa?
Heb je nergens last meer van.
Je mag hem van mij maken hoor deze opmerking naar SM. Maar kan je mij uitleggen waarom iemand die tegen een allochtoon zegt dat 'als het hem hier niet bevalt dan gaat hij maar terug naar zijn eigen land' dan wordt neergezet als racist? Want dat is toch een opmerking in dezelfde trant, namelijk: "als het je hier niet bevalt, wat let je dan om naar X te gaan".
 

gevegt

Well-known member
Je mag hem van mij maken hoor deze opmerking naar SM. Maar kan je mij uitleggen waarom iemand die tegen een allochtoon zegt dat 'als het hem hier niet bevalt dan gaat hij maar terug naar zijn eigen land' dan wordt neergezet als racist? Want dat is toch een opmerking in dezelfde trant, namelijk: "als het je hier niet bevalt, wat let je dan om naar X te gaan".
Complete onzin.
SanMark. woont al in zijn eigen land.
Hij schopt wild om zich heen, zoals we hem kennen, en ik geef hem alleen een optie waar het volgens zijn denkbeeld stukken beter is.
 

JMD

Well-known member
Complete onzin.
SanMark. woont al in zijn eigen land.
Hij schopt wild om zich heen, zoals we hem kennen, en ik geef hem alleen een optie waar het volgens zijn denkbeeld stukken beter is.
En wat is dan het verschil als een allochtoon klaagt dat hier niks goed geregeld is enz?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wat Hongarije zegt: In een doos met stoepkrijt zitten, als voorbeeld, 8 kleuren. We hebben tot een jaar of 15 geleden altijd gewoon de standaard twee kleuren gebruikt, en die andere zes zijn maar raar. Nu zo'n beetje overal de andere kleuren ook langzaam mee mogen doen, vinden wij dat je tot je 18 bent niet zelf mag weten welke kleur je wilt zijn en we gaan jullie ook niet vertellen dat er andere kleuren zijn. En dat is niet omdat we tegen de zes rare kleuren zijn, zoals we altijd zijn geweest, nee, daarmee beschermen we jullie tegen pedo's en ander gevaar.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Waarom zouden dragqueens op een kleuterschool de kinderen moeten voorlezen ?
Ik ben bang dat dit een gemeende opmerking is? Dit is je voorbeeld?

Er is niemand die zegt dat dragqueens dat moeten doen, maar de kinderen mogen best weten dat er dragqueens zijn. Dat is het verschil, dat mag in Hongarije niet meer.
 

SanMark.

Well-known member
Ik zeg niet dat ik achter de wet sta in Hongarije maar er is veel te veel ophef over. Nogmaals ruim eerst de zooi in eigen land eens op. Dit gaat niet over die wet. Dit gaat erom om Hongarije op de knieën te krijgen en dat ze in de pas gaan lopen . Bv over het buitenland beleid van Orban.
 

U.G.

Well-known member
Waarom zouden dragqueens op een kleuterschool de kinderen moeten voorlezen ?

Kijk uit, want je brengt de hipste scholen in A'dam en R'dam nog op een idee.

Ok maar stel de dragqueen is anti-islam, anti-migratie en anti-klimaatterreur én anti-blm ? En hij zegt ' ik ben gewoon een mevrouw hoor maar mn stem doet vandaag raar. Dan wordt het al moeilijk of niet ?
 

erka

Well-known member
Weer eens een verwarde randdebiel die willekeurig aantal mensen doodgestoken heeft in Würzburg.
 

Wigboldus

Well-known member
Ik snap niet waarom veel christenen en moslims zo geobsedeerd zijn op homoseksualiteit. Eigenlijk snap ik ook helemaal niet waarom seksuele geaardheid zo nadrukkelijk benadrukt wordt van alle kanten.
 

JMD

Well-known member
Ik snap niet waarom veel christenen en moslims zo geobsedeerd zijn op homoseksualiteit. Eigenlijk snap ik ook helemaal niet waarom seksuele geaardheid zo nadrukkelijk benadrukt wordt van alle kanten.
Dit dus. Er wordt toch niemand verplicht om homoseksueel te zijn, dus idd, ik snap niet waarom zwaar gelovigen daar zo moeilijk over doen. Maar goed, ze hebben ook moeite met abortus en euthanasie, terwijl daar ook: accepteer dat een ander daar anders over denkt, en niemand verplicht je om een abortus te 'nemen' of euthanasie te plegen...

Het 2e ben ik ook met je eens. Ik denk juist dat dat nadrukkelijk benoemen de tegenstellingen groter maakt. En mensen die tegen homo's zijn ga je echt niet overtuigen dat ze voor moeten zijn door regenboogvlaggen enz...
 
Bovenaan