gevegt
Well-known member
Waarom verhuis je niet naar het walhalla van Europa?Nou dat moet je dan even aan de homo's vragen waar ze liever lopen.
Heb je nergens last meer van.
Waarom verhuis je niet naar het walhalla van Europa?Nou dat moet je dan even aan de homo's vragen waar ze liever lopen.
Ah ja deze opmerking was al even niet meer voorbij gekomen, maar word meestal gemaakt als je het even niet meer weet.Waarom verhuis je niet naar het walhalla van Europa?
Pure afleidingsmanoeuvre.Lekker is dat he, om het 1 met het andere te vergelijken om het goed te praten.
Pas maar op. je wordt op je oude dag een minderheid.Ah ja deze opmerking was al even niet meer voorbij gekomen, maar word meestal gemaakt als je het even niet meer weet.
Als ik alleen was geweest, was ik al lang uit dit land vertrokken.
Gelukkig heb ik een grote familie en vriendenkring om mij heen , waardoor ik hier nog steeds met plezier woon.
Je mag hem van mij maken hoor deze opmerking naar SM. Maar kan je mij uitleggen waarom iemand die tegen een allochtoon zegt dat 'als het hem hier niet bevalt dan gaat hij maar terug naar zijn eigen land' dan wordt neergezet als racist? Want dat is toch een opmerking in dezelfde trant, namelijk: "als het je hier niet bevalt, wat let je dan om naar X te gaan".Waarom verhuis je niet naar het walhalla van Europa?
Complete onzin.Je mag hem van mij maken hoor deze opmerking naar SM. Maar kan je mij uitleggen waarom iemand die tegen een allochtoon zegt dat 'als het hem hier niet bevalt dan gaat hij maar terug naar zijn eigen land' dan wordt neergezet als racist? Want dat is toch een opmerking in dezelfde trant, namelijk: "als het je hier niet bevalt, wat let je dan om naar X te gaan".
Als ik alleen was geweest, was ik al lang uit dit land vertrokken.
En wat is dan het verschil als een allochtoon klaagt dat hier niks goed geregeld is enz?Complete onzin.
SanMark. woont al in zijn eigen land.
Hij schopt wild om zich heen, zoals we hem kennen, en ik geef hem alleen een optie waar het volgens zijn denkbeeld stukken beter is.
Ik ben bang dat dit een gemeende opmerking is? Dit is je voorbeeld?Waarom zouden dragqueens op een kleuterschool de kinderen moeten voorlezen ?
Waarom zouden dragqueens op een kleuterschool de kinderen moeten voorlezen ?
Dat is in Duitsland zeer makkelijk. Daar valt alles onder rechts geweld.Weer eens een verwarde randdebiel die willekeurig aantal mensen doodgestoken heeft in Würzburg.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/349...t.co&utm_medium=referral&utm_campaign=twitterWeer eens een verwarde randdebiel die willekeurig aantal mensen doodgestoken heeft in Würzburg.
Kijk uit, want je brengt de hipste scholen in A'dam en R'dam nog op een idee.
Ok maar stel de dragqueen is anti-islam, anti-migratie en anti-klimaatterreur én anti-blm ? En hij zegt ' ik ben gewoon een mevrouw hoor maar mn stem doet vandaag raar. Dan wordt het al moeilijk of niet ?
Dit dus. Er wordt toch niemand verplicht om homoseksueel te zijn, dus idd, ik snap niet waarom zwaar gelovigen daar zo moeilijk over doen. Maar goed, ze hebben ook moeite met abortus en euthanasie, terwijl daar ook: accepteer dat een ander daar anders over denkt, en niemand verplicht je om een abortus te 'nemen' of euthanasie te plegen...Ik snap niet waarom veel christenen en moslims zo geobsedeerd zijn op homoseksualiteit. Eigenlijk snap ik ook helemaal niet waarom seksuele geaardheid zo nadrukkelijk benadrukt wordt van alle kanten.