Eef de Kip
Well-known member
Verder geloof ik dat er in Europa toch ook wel wat vraagtekens worden gezet bij het beleid van de WHO. Ik kan iig niet geloven dat ze blind achter het WHO aan rennen.
Verder geloof ik dat er in Europa toch ook wel wat vraagtekens worden gezet bij het beleid van de WHO. Ik kan iig niet geloven dat ze blind achter het WHO aan rennen.
. Wat de dreiging van Trump weer heel discutabel maakt.
In "hij leidt de aandacht weer slim af van zijn eigen falen"? Want er schijnt van vriend en vijand nogal wat kritiek te zijn op zijn Corona aanpak.
in dat licht is de dreiging van Trump toch juist logisch?
Dat is in Nederland niet minder, ook vol op kritiek op het beleid.
Toch van totaal andere proporties? Om nog maar te zwijgen van het feit dat de provinciebestuurders in Brabant zich iets anders uitlaten over onze premier dan de gouverneurs van onafhankelijke staten in de VS over Trump.
Wat is daar anders aan ?
Rivm dat met totaal verkeerde cijfers komt.
Je bent in het ov verplicht om niet werkende maskers te dragen. Werkende masker mogen niet. .
Nee wij gaan lekker.
Politievakbond na uit de hand gelopen arrestatie in Brussel: “Het moet gedaan zijn met die bepampering”
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200520_04967006
Zolang het niet benoemd mag worden omdat het de rechterkant in de kaart speelt zal dit probleem nooit worden opgelost.
Des te vreemder dat een linkse partij als de PVV altijd zo fel is om zulke praktijken te veroordelen.
Ach, de agenten zijn ontslagen dus daar is de kous wel mee af.
Kijk, hier hou ik dus van!Verder is het locale politiebureau afgefikt:duim: