Boeken

BlauwVinger

Well-known member
Te weinig naar mijn mening. Het schild had vele malen hoger gemoeten voor deze ultieme held!
En dat zeg ik niet met een PSV ( duik ) bril op!

Welke finales speelde hij in het raamwerk van het boek, zonder de opmerking dat dat niet relevant zou zijn?
 
Laatst bewerkt:

BlauwVinger

Well-known member
'78.
Dat zou je mooie aanleiding geweest zijn om helemaal los te gaan over deze nooit overtroffen speler.

PSV enjoyed a very successful spell in the 70s. The ‘Boeren’ recorded three domestic titles and two Dutch KNVB Cups. Coach Kees Rijvers, who left FC Twente for PSV Eindhoven in 1972, modelled a formidable new side around goalkeeper Jan van Beveren, Ralf Edstr?m, the Van de Kerkhoff twins Ren? and Willy, Gerrie Deijkers and Willy van der Kuijlen whose powerful shooting abilities earned him the nickname ‘Skiete Willy’, as in ‘Shoot Willy’.

Ik heb in mijn 'journalistieke' vrijheid werkelijk geen moment de aandrang gevoeld om gehoor te geven aan de Loreleilokroep om hem specifiek uit te lichten omdat ik hem in tegenstelling tot jou minder prominent op mijn radar heb...
 

gevegt

Well-known member
PSV enjoyed a very successful spell in the 70s. The ‘Boeren’ recorded three domestic titles and two Dutch KNVB Cups. Coach Kees Rijvers, who left FC Twente for PSV Eindhoven in 1972, modelled a formidable new side around goalkeeper Jan van Beveren, Ralf Edstr?m, the Van de Kerkhoff twins Ren? and Willy, Gerrie Deijkers and Willy van der Kuijlen whose powerful shooting abilities earned him the nickname ‘Skiete Willy’, as in ‘Shoot Willy’.

Ik heb in mijn 'journalistieke' vrijheid werkelijk geen moment de aandrang gevoeld om gehoor te geven aan de Loreleilokroep om hem specifiek uit te lichten omdat ik hem in tegenstelling tot jou minder prominent op mijn radar heb...

Je hele boek zou eigenlijk over Hem moeten gaan.

Maar even serieus, ik ben echt benieuwd wat leden, die zelf ook schrijven, vinden van je previews. Ik denk dan aan leden zoals de waan, unregistre, bq en Abu.
 

BlauwVinger

Well-known member
Je hele boek zou eigenlijk over Hem moeten gaan.

Maar even serieus, ik ben echt benieuwd wat leden, die zelf ook schrijven, vinden van je previews. Ik denk dan aan leden zoals de waan, unregistre, bq en Abu.

Header

The Netherlands in 1974 and 1988

Subtitle

Voetbal Is Oorlog

Body Text
 
Laatst bewerkt:

BlauwVinger

Well-known member
..... Carbon-copying the Bayern encounter, Ajax geared themselves to even more pressure after tea. Barry Hulshoff found the bar only to put the scoreboard in motion and the Olympic crowd wild moments later in 67th minute. Ten minutes later Ruud Krol found a gap in a Hadrian Wall of defenders to double the scoreline. It was the posterboy from many a girl’s bedroom who fouled Santillana, allowing Real Madrid to come back in the game with Pirri converting the resulting free-kick and 5 minutes remaining. Real held on, cherishing only a one goal deficit for the return at Santiago Benab?u.
 
Laatst bewerkt:

BlauwVinger

Well-known member
https://footballpublicationsltd.co.uk/order-books/?v=fbe46383db39


H7MUf9u.jpg
 

BlauwVinger

Well-known member
UgvhMfn.jpg


7gOk1UB.jpg



340-page book entitled 'The Amazing Journey - How Newcastle United Conquered Europe', the definitive account of the famous Fairs Cup victory of 1968/69.
The book features dozens of exclusive interviews with players, journalists and fans and a really fresh, new style of recalling football history.
100 photographs to enjoy too! Advanced sale at www.techto.co.uk priced at ?19.99.
For more info, please check:
Facebook: The Amazing Journey
Twitter: The Amazing Journey @amazingfairscup
Online orders and details on how to order by cheque or bank transfer: www.techto.co.uk
Email: [email protected]
 

Unregistere

Well-known member
35k7tl0.jpg


984oau.jpg


Gaaf boek met alle Panini-stickers uit de verzamelalbums van de WK's 1970-2018. Geweldig, die oude koppen en selecties.
 
Bovenaan