Boeken

BlauwVinger

Well-known member
Dat verbaast me niets.
Maar vertel.

Het zou bijna een ongewenste intimiteit zijn om de op handen zijnde publicatie van dit boekje hier te pluggen, maar het zou tevens onbeleefd zijn om geen gehoor te geven aan je Loreleilokroep.

Ik ben in 2017 door een beginnende Engelse uitgever benaderd om een Engelstalig boek te publiceren over finales waarbij Nederlandse clubs en Oranje betrokken zijn geweest. Ik heb die handschoen opgenomen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het zou bijna een ongewenste intimiteit zijn om de op handen zijnde publicatie van dit boekje hier te pluggen, maar het zou tevens onbeleefd zijn om geen gehoor te geven aan je Loreleilokroep.

Ik ben in 2017 door een beginnende Engelse uitgever benaderd om een Engelstalig boek te publiceren over finales waarbij Nederlandse clubs en Oranje betrokken zijn geweest. Ik heb die handschoen opgenomen.

Mooi man!

Ik hoop alleen niet dat die PSVer in het nawoord gevegt is.
 

BlauwVinger

Well-known member
Het Engelstalige boek(je) is vanaf Januari 2019 verkrijgbaar, uitsluitend online te bestellen bij de Engelse uitgever, waarvan ik de link nog zal produceren. Illustraties ontbreken helaas en van de lay-out raak ik niet bepaald opgewonden. Daarmee is de verkoop- en instapprijs van 7 pond sterling deels verklaard. Het is namelijk ook nog eens de eerste publicatie van een volslagen onbekende auteur door deze beginnende Engelse uitgever.

De timing van vermarkten is ronduit ongelukkig ivm het missen van de kerst, alhoewel ik bepaald geen overspannen verwachtingen heb van oplage en verkoopcijfers. Hier is van mijn kant sprake van onvervalste ' vanity publishing' en ik heb mijn rug al ingesmeerd om de messen van kritiek over data en accuratesse, ondanks de Sysiphus-inspanningen van ondergetekende en derden, af te laten ketsen. De insteek was om info te ontsluiten die vermoedelijk voor de niet-Nederlandstalige markt ogenopeners zijn. Ik merk wel of ik daar (deels) in geslaagd ben.

Het boekje was al een tijdje klaar voor de print, nadat internationale ' household names' zoals Guus Hiddink en Peter Bosz afhaakten voor het voorwoord. De vertraging is veroorzaakt door de uitgever die tegen beter weten in meende Louis van Gaal t?ch over te kunnen halen. Dat is ook de reden waarom kritische aanhalingen van mij over Louis van Gaal zijn verzacht om hem milder te stemmen. Als het een puur journalistiek product was geweest zou ik de ongewenste inmenging cq intimiteit en ongevraagde censuur niet hebben geaccepteerd en ik heb geen zin meer om in retrospect te rectificeren.
 

BlauwVinger

Well-known member
Benfica-PSV was niet om aan te gluren.
Dat kan BV prima afdoen met een alinea van een paar zinnen.

Sneak preview:

PSV Eindhoven vs Benfica

By the way, I never had a quartz watch from the Seiko brand; it was a Casio’.


Body Text
 
Laatst bewerkt:

BlauwVinger

Well-known member
Oooh wat mis ik de discussies tussen Ronald en BV.

Ik lever mijn mening graag in voor een betere...


Het begin van de saga was werkelijk hilarisch. Echter, de onvervalste confabulerende mythomaan greep bewijsbaar naar pertinente leugens en wist ze als Trump avant le lettre t?ch af te doen als 'facts'. Die man is ongeneeslijk ziek.
 

gevegt

Well-known member
Te weinig naar mijn mening. Het schild had vele malen hoger gemoeten voor deze ultieme held!
En dat zeg ik niet met een PSV ( duik ) bril op!
 
Bovenaan