Boeken

zwammy

Well-known member
Als ik haar columns in de Vara gids lees komt ze op me over als iemand die zichzelf erg interessant vindt, ze had een sportcolumn, maar daarin ging het vooral over Cecile Koekkoek. Lijkt me dan ook iemand die vooral voor zichzelf in de rvc van NAC zit.

Misschien is het nog wel schokkender dat jij de vara gids leest 🤣

Ach goed, het blijft een passant, er gaat ook niets van de opbrengst naar NAC terwijl het wel door NAC word aangeprijsd. Voor Samson doen we daar niet moeilijk over en kopen we het boek. Held.
 

Abubakari

Well-known member
Misschien is het nog wel schokkender dat jij de vara gids leest ��

Rood nest he. Moeder zat in de 70's voor de PVDA (toen ze nog echt links waren) in de gemeenteraad, we hadden de Vara Gids thuis ook al.
Verder ook wel een leuk blad hoor, staan best vaak goeie dingen over sport, films, muziek en series in.
 

Abubakari

Well-known member
Boekje is binnen :duim:
Welke?
Deze?
9789492500724_front.jpg
 

Max

Administrator
Forumleiding
Huh nog een boek? AD en Willem Visser hebben ook al ieder een boek geschreven. Dank Abu, deze voor de zekerheid ook maar bestellen.
 

Abubakari

Well-known member
Huh nog een boek? AD en Willem Visser hebben ook al ieder een boek geschreven. Dank Abu, deze voor de zekerheid ook maar bestellen.

Ik zou gelijk maar een nieuwe boekenkast bestellen want ik vermoed dat er nog wel mensen zijn die hier geld aan denken te kunnen verdienen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zou gelijk maar een nieuwe boekenkast bestellen want ik vermoed dat er nog wel mensen zijn die hier geld aan denken te kunnen verdienen.

Ik appte net al dat ze er wel een boekenkast bij mogen geven. Zullen er inderdaad nog wel een aantal komen. Feyenoord zal zelf
ook nog wel het een en ander uitbrengen. Ik heb gelukkig 18 jaar kunnen sparen.

Dit is wel van een erkend schrijver als Peter Houtman.

Erg h?. Mikos Gouka is ook al geen garantie. Aan Houtman zit een ok schrijver als Verheul verbonden. Daar lees ik in Hardgras nog wel eens goede stukken van. Gouka wordt geholpen door Borst en Mossou. Het derde boek is van o.a. Visser, die kan volgens mij wel wat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als ze niet te moeilijke woorden gebruiken en grote letters, dan weten we al wie de kanshebbers zijn voor de NS publiekprijs 2017.
 

JMD

Well-known member
Zit er ook een DVD bij ??n van die boeken?

Nee, dat doen ze alleen in jaren als ze alles nog kunnen verspelen. Het kampioenschap is definitief... ;)

Wie weet over 2 jaar, als we misschien die kloteplayoffs hebben om de landstitel...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zit er ook een DVD bij ??n van die boeken?

Dit is inderdaad exclusief DVD's, kampioensjaal en kampioenshirt die wij allemaal bij Feyenoord gaan afnemen. Erg goed jaar financieel voor Feyenoord met de toename in verkoop shirts en prularia. Krabbendam was bezorgd over de kampioenspremie en dacht dat we daardoor een speler moesten verkopen. Ik vermoed dat het wel redelijk glad loopt.

Ook erg goed voor de printende media die aan die gekke Feyenoorders alles kunnen slijten. Een kampioenschap van Ajax of PSV had ze nauwelijks wat opgeleverd.
 

JMD

Well-known member
Dit is inderdaad exclusief DVD's, kampioensjaal en kampioenshirt die wij allemaal bij Feyenoord gaan afnemen. Erg goed jaar financieel voor Feyenoord met de toename in verkoop shirts en prularia. Krabbendam was bezorgd over de kampioenspremie en dacht dat we daardoor een speler moesten verkopen. Ik vermoed dat het wel redelijk glad loopt.

Dat onderstreepte is toch eigenlijk heel gek?? Krijgen ze zo'n grote premie dan? De CL levert al minimaal 10 miljoen op volgens mij
 

Max

Administrator
Forumleiding
Boeken

Dat onderstreepte is toch eigenlijk heel gek?? Krijgen ze zo'n grote premie dan? De CL levert al minimaal 10 miljoen op volgens mij

Krabbendam had het over 4 miljoen euro. Dat haal je met de startpremie er al uit. Daarnaast krijg je voor je eindklassering vanuit de eredivisie volgens mij nog een bepaalde som geld. Ik vind sportjournalisten met cijfers vrij matig en Krabbendam vind ik daarin slechter dan gemiddeld.
 

zwammy

Well-known member
Haha en nu een inhoudelijke reactie sat?beker uitdeler aan kampioen zwammy abu :duim:
 
Bovenaan