Shayman
New member
Hij had dus te weinig geld op zijn rekening.
Ik moest lachen.
Inderdaad, en wel 4 loten a € 13 (?) per maand hebben...
Hij had dus te weinig geld op zijn rekening.
Ik moest lachen.
Inderdaad, en wel 4 loten a ? 13 (?) per maand hebben...
Als troost heeft de Postcode Loterij hem een bloemetje gegeven. En hij mag ook achter de schermen kijken bij het feest van de winnaars.
Dit is een grap neem ik aan?
Het zou helemaal bizar zijn als hij op die uitnodiging ingaat.
Hij neemt juridische stappen...
Nouja, waarschijnlijk heeft een advocaat zich aangeboden.
Reglementen zijn heel duidelijk volgens mij. Dus hij maakt geen schijn van kans.
Die hebben zich echt wel ingedekt inderdaad. Net zoals die vrouw die een paar jaar terug een proces tegen de Postcodeloterij aanspande omdat zij 'geestelijke schade' had omdat zij geen lot had en haar buren nu geld zag winnen.... Dat won de postcodeloterij ook glansrijk.
Wellicht had ie wel genoeg geld op zijn rekening voor minder loten en dat ie op die manier nog hoopt om iets te krijgen. Al kun je dan weer niet van een automatische incasso te verwachten dat ze er wat loten vanaf halen om toch nog iets te incasseren voor een deelname.Is wel een andere zaak natuurlijk. Ik acht hem ook niet heel kansrijk, maar hij heeft iets betere kaarten dan die vrouw met haar geestelijke schade.
Wellicht had ie wel genoeg geld op zijn rekening voor minder loten en dat ie op die manier nog hoopt om iets te krijgen. Al kun je dan weer niet van een automatische incasso te verwachten dat ze er wat loten vanaf halen om toch nog iets te incasseren voor een deelname.
Dat proces komt nog ergens dit jaar.Hoe is dat eigenlijk afgelopen met die gast bij Miljoenenjacht die naar eigen zeggen te vroeg op de knop had geduwd?
Wellicht had ie wel genoeg geld op zijn rekening voor minder loten en dat ie op die manier nog hoopt om iets te krijgen. Al kun je dan weer niet van een automatische incasso te verwachten dat ze er wat loten vanaf halen om toch nog iets te incasseren voor een deelname.