SanMark.
Well-known member
Je zit op FB?:cab:
Die mensen bestaan dus echt.
Die mensen bestaan dus echt.
Ok?, maar op zo'n leeftijd ook nog?
Dat vind ik echt bizar.
Snapchat.
Ik ben nog een ouderwetse romanticus.
Las een keer een artikel met jonge gasten zoals jij die op een avond via Tinder en andere sites gewoon 8 afspraken hadden , soms eindigde dat bij iemand thuis of kwam er een vervolg afspraak , maar vaak was het na 10 minuten ook handen schudden en weer op naar de volgende.Ik ben nog een ouderwetse romanticus.
Las een keer een artikel met jonge gasten zoals jij die op een avond via Tinder en andere sites gewoon 8 afspraken hadden , soms eindigde dat bij iemand thuis of kwam er een vervolg afspraak , maar vaak was het na 10 minuten ook handen schudden en weer op naar de volgende.
Blijkbaar is er een markt voor,veel van die jonge gasten die in het artikel aan het woord kwamen, man en vrouw,hadden geen tijd meer om hele avonden in een kroeg rond te kijken of de ware er ook was binnen komen wandelen.
Vanaf nu ben je officieel een ouwe lul.Het is makkelijk scoren he. Heeft ook wel voordelen.
Al heeft een hele avond moeite doen en ongemakkelijke gesprekken voeren in de kroeg ook wel z'n charme toch.
Als ik in mijn tijd tinder had gehad had ik de halve provincie geneukt.
Als ik in mijn tijd tinder had gehad had ik de halve provincie geneukt.
Dan had ik heel West-Europa gevingerd.
Daar heb ik geen tinder voor nodig gehad.
.
Al heeft een hele avond moeite doen en ongemakkelijke gesprekken voeren in de kroeg ook wel z'n charme toch.
Daar heb ik geen tinder voor nodig gehad.
Bij mijn huidige vriendin was dat niet nodig,die kwam binnen zag mij zitten vroeg waarom ik zo chagrijnig keek, ik antwoordde dat het haar geen klote aanging,vond ze een boeiend antwoord, ze is niet meer weggegaan.
Ik ben niet zo van de moeilijke ongemakkelijk gesprekken.
Heb je bij die eerste avond ook het Bep van Klaveren woordenboek gehanteerd?
Je lult.