Bizar Nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Je zit op FB?:cab:

Om mijn petekinderen te zien opgroeien hebben ze me een keer lid gemaakt van FB ,nu zie ik dus regelmatig foto's van ze met een glas bier of wijn in een kroeg ergens op op deze aardbol.

Waar ik vroeger trots was al iemand een keer in mijn stamkroeg een foto maakte die 3 weken later klaar was en opgehaald kon worden bij de HEMA is dat tegenwoordig seconde werk, ze staan in Vietnam in een kroeg en 2 seconde later heb ik de foto.

Meestal staat er onder de foto:

''Uncle Buck, we denken aan je''

Dat is een prettig gegeven, dat mijn opvolgers qua drankinname al klaar staan om het stokje een keer over te nemen.
 

inhethoekje

Active member
Ok?, maar op zo'n leeftijd ook nog?
Dat vind ik echt bizar.

Valt mee,FB is voor de ouderen geworden de jeugd zit tegenwoordig op Chapsnat oid.

Dat is een site waar je een foto of bericht kan plaatsen die kort erna alweer eraf is, maar iedereen weet dan wat je op dat moment aan het doen bent.
Zoiets is mij uitgelegd.
 

inhethoekje

Active member

Dank je Janssen.

Daar zal jij ook wel op zitten, of niet?

Mijn nichtje van 28 jaar heeft al 2 jaar verkering dankzij Tinder, en ik maar denken dat dat altijd voor ouderen was.
Volgens mij hebben jongeren helemaal geen zin meer in al dat gedoe in een kroeg.
 
Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Ik ben nog een ouderwetse romanticus.
Las een keer een artikel met jonge gasten zoals jij die op een avond via Tinder en andere sites gewoon 8 afspraken hadden , soms eindigde dat bij iemand thuis of kwam er een vervolg afspraak , maar vaak was het na 10 minuten ook handen schudden en weer op naar de volgende.

Blijkbaar is er een markt voor,veel van die jonge gasten die in het artikel aan het woord kwamen, man en vrouw,hadden geen tijd meer om hele avonden in een kroeg rond te kijken of de ware er ook was binnen komen wandelen.
 

Janssen

Well-known member
Las een keer een artikel met jonge gasten zoals jij die op een avond via Tinder en andere sites gewoon 8 afspraken hadden , soms eindigde dat bij iemand thuis of kwam er een vervolg afspraak , maar vaak was het na 10 minuten ook handen schudden en weer op naar de volgende.

Blijkbaar is er een markt voor,veel van die jonge gasten die in het artikel aan het woord kwamen, man en vrouw,hadden geen tijd meer om hele avonden in een kroeg rond te kijken of de ware er ook was binnen komen wandelen.

Het is makkelijk scoren he. Heeft ook wel voordelen.

Al heeft een hele avond moeite doen en ongemakkelijke gesprekken voeren in de kroeg ook wel z'n charme toch.
 

inhethoekje

Active member
.

Al heeft een hele avond moeite doen en ongemakkelijke gesprekken voeren in de kroeg ook wel z'n charme toch.

Bij mijn huidige vriendin was dat niet nodig,die kwam binnen zag mij zitten vroeg waarom ik zo chagrijnig keek, ik antwoordde dat het haar geen klote aanging,vond ze een boeiend antwoord, ze is niet meer weggegaan.
Ik ben niet zo van de moeilijke ongemakkelijk gesprekken.
 

JFK

Well-known member
Bij mijn huidige vriendin was dat niet nodig,die kwam binnen zag mij zitten vroeg waarom ik zo chagrijnig keek, ik antwoordde dat het haar geen klote aanging,vond ze een boeiend antwoord, ze is niet meer weggegaan.
Ik ben niet zo van de moeilijke ongemakkelijk gesprekken.

Heb je bij die eerste avond ook het Bep van Klaveren woordenboek gehanteerd?
 

inhethoekje

Active member
Heb je bij die eerste avond ook het Bep van Klaveren woordenboek gehanteerd?

Jazeker, en nu nog weleens,vooral als ze 4 colavieux opheeft vraagt ze of ik weer een keer het boekje erbij wil halen, meestal haal ik het einde van pagina 1 niet als je begrijpt wat ik bedoel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan