Bizar Nieuws

Mario

Well-known member
Het is vooral mijn gevoel die zegt dat je het om 8 uur niet kan maken om vrolijk door te shoppen, maar goed er zullen genoeg mensen zijn die er niks mee hebben en alleen aan zichzelf denken.

Iedereen heeft natuurlijk de keus om wel of niet te herdenken, en als men wel herdenkt dan doet iedereen dat op zijn of haar manier. Of je daarbij het hele publieke leven stil is dan de vraag. In sommige situaties kan je niet 2 minuten stil zijn, maar of het open houden van winkels daar bij hoort kan je je wel afvragen. Maar ik neem aan dat mensen op vrijdagavond dus ook naar het restaurant zullen gaan of een filmpje pakken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij een goede oplossing. Aan dat soort types heb je maatschappelijk meestal toch niet zoveel.
 

Pascallovic

Well-known member
Iedereen heeft natuurlijk de keus om wel of niet te herdenken, en als men wel herdenkt dan doet iedereen dat op zijn of haar manier. Of je daarbij het hele publieke leven stil is dan de vraag. In sommige situaties kan je niet 2 minuten stil zijn, maar of het open houden van winkels daar bij hoort kan je je wel afvragen. Maar ik neem aan dat mensen op vrijdagavond dus ook naar het restaurant zullen gaan of een filmpje pakken.
In het restaurant zal zo'n ober in die 2 minuten er vast bij stilstaan en geen eten of drinken komen brengen. Net zoals dat het OV wel stil zal staan gedurende die 2 minuten.
 

Ska P 187

Well-known member
Je MOET gewoon op zijn minst twee minuten per jaar even stil staan bij de mensen die hun leven geven voor anderen of simpelweg slachtoffer zijn van oorlogsituaties.
Verplichten die handel.
Net als dat ik het Godsgeklaagt vind dat 5 mei niet standaard een vrije dag is om simpelweg een maal per jaar samen stil te staan/ beseffen/ vieren dat we in vrijheid leven en dat dit helaas nog steeds een voorrecht is en niet vanzelfsprekend.
Zijn we Godverdomme een samenleving of niet?
 

Abubakari

Well-known member
Ik begrijp dat het voor jullie wat moeilijk te bevatten is, maar het concept van "geneukt worden" spreekt mij niet zo aan. Zoals Abu terecht opmerkt kun je daar lang op wachten.

Je kunt ook geneukt geworden door een vrouw.
Je gaat op je rug liggen, je zet hem in de pronkstand, zij laat hem naar binnen glijden en beweegt op en neer. Word jij geneukt.
Ja, zo leer je hier als 30+ maagd nog eens wat van ons ElSimao.

Maar inderdaad
Zoals Abu terecht opmerkt kun je daar lang op wachten.
 

ElSimao

Active member
Je kunt ook geneukt geworden door een vrouw.
Je gaat op je rug liggen, je zet hem in de pronkstand, zij laat hem naar binnen glijden en beweegt op en neer. Word jij geneukt.
Ja, zo leer je hier als 30+ maagd nog eens wat van ons ElSimao.

Maar inderdaad

Je hoeft je niet te verdedigen, dat de term "geneukt worden" bij jou een gevoelige snaar raakt is "none of my business".

Amsterdam accepteert jou, Abu. Is dat overigens waarom je claimt voor Ajax te zijn? Zodat je vaak naar Amsterdam kan?
 

Abubakari

Well-known member
Haha, Amsterdam, pipostadje met zijn sluitingstijden en zijn grafhumor. Doe mij Groningen maar, kroegen 24-7 open ipv om 2 uur dicht. En voor Ajax hoef ik ook niet naar Amsterdam, zondag gewoon een kwartiertje fietsen en klaar is Kees. En dat Paradiso... De helft van de tijd een klotegeluid, nee doe mij Vera maar. Daar komen de bands als ze nog cool zijn, in Amsterdam pas als ze al beroemd zijn en het leukste er af is.
Amsterdam is een proletenstad, vol van die zelfingenomen opgeblazen niksnutten als Froger. Het enige goeie aan Amsterdam is Ajax, maar zelfs Ajax voetbalt al niet eens meer in Amsterdam maar in Duivendrecht. Doe mij Rotterdam dan maar, die stad heeft meer natural cool dan Amsterdam. Ik heb kortom helemaal niks met Amsterdam, ik vind het echt een stad voor ElSimao.
 
Laatst bewerkt:

ElSimao

Active member
En voor Ajax hoef ik ook niet naar Amsterdam, zondag gewoon een kwartiertje fietsen en klaar is Kees.

Want daar woont de dichtstbijzijnde persoon met een televisie?

En dat Paradiso... De helft van de tijd een klotegeluid, nee doe mij Vera maar. Daar komen de bands als ze nog cool zijn, in Amsterdam pas als ze al beroemd zijn en het leukste er af is.

In Amsterdam zijn er zat plaatsen waar onbekende bands de kans krijgen. Alleen meestal niet in plaatsen als Paradiso natuurlijk. Of je het nu leuk vindt of niet, die hebben een imago hoog te houden en kunnen niet met een onbekende naam komen.

Amsterdam is een proletenstad, vol van die zelfingenomen opgeblazen niksnutten als Froger.

De stad is dusdanig groot en divers dat je van alles wel wat hebt, maar over het algemeen vind ik de (binnen)stad nogal hipsterisch / alternatief. Niet voor niks is GL met afstand de grootste geworden. Het type dat jij bedoelt is er uiteraard ook, maar dat dat de standaard zou zijn hier? Nee, zeker niet.

Het enige goeie aan Amsterdam is Ajax, maar zelfs Ajax voetbalt al niet eens meer in Amsterdam maar in Duivendrecht.

Dat is ooit eens door een cabaretier ofzo gezegd. Als grapje dus, het is niet echt zo natuurlijk.

Doe mij Rotterdam dan maar, die stad heeft meer natural cool dan Amsterdam. Ik heb kortom helemaal niks met Amsterdam, ik vind het echt een stad voor ElSimao.

Dat jij meer met Rotterdam hebt, verbaast me niks. Ik vraag me ook af wat je in Ajax ziet als je zo tegen zelfingenomenheid en arrogantie bent. Laat me raden, in succesvollere tijden "fan" geworden en nu het idee gekregen dat je niet meer terug kunt?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bizar Nieuws

Blijven proberen De Wolf. De dag komt steeds dichterbij dat jouw oneliner raak is.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Want daar woont de dichtstbijzijnde persoon met een televisie?

Dat jij meer met Rotterdam hebt, verbaast me niks. Ik vraag me ook af wat je in Ajax ziet als je zo tegen zelfingenomenheid en arrogantie bent. Laat me raden, in succesvollere tijden "fan" geworden en nu het idee gekregen dat je niet meer terug kunt?

Nee, het is zondag FC Groningen-Ajax.

Veelzeggend dat je niet snapt dat iemand in Ajax iets anders kan zien dan zelfingenomenheid en arrogantie. Was je in real life ook maar wat zekerder van jezelf, dan kon je hier misschien normaal doen ipv die pseudo arrogante en zelfverzekerde malle act op te voeren.

De tijden waarin ik Ajax fan werd waren overigens niet erg succesvol, dus dat klopt ook al niet.
 

Abubakari

Well-known member
Ik vind Amsterdam ook gewoon een mooie stad hoor, maar -net als bij Ajax- om andere redenen dan elsimao.
 
Bovenaan