Grappig: de derde persoon verdwijnt als er een fout wordt toegegeven. Dan is het weer gewoon ‘ik’.
Reserveer je de derde persoon El Simao alleen voor posts waaruit onfeilbaarheid en superioriteit moeten doorklinken?
Interessant
Grappig: de derde persoon verdwijnt als er een fout wordt toegegeven. Dan is het weer gewoon ‘ik’.
Reserveer je de derde persoon El Simao alleen voor posts waaruit onfeilbaarheid en superioriteit moeten doorklinken?
Interessant
4 mei valt dit jaar op een vrijdag, koopavond in Rotterdam. Men overweegt in Rotterdam de koopavond door te laten gaan...
....
Omdat ik dit bizar vind...En dat hoort in dit topic omdat?
Omdat ik dit bizar vind...
Alle winkels zijn op 4 mei altijd om 19.00 dicht.
Ja, nu dus een keertje niet. Nogmaals, waarom is dat bizar?
https://www.ad.nl/rotterdam/winkels-in-rotterdam-willen-open-tijdens-dodenherdenking~a46e9f21/
Ben dus niet de enige die dit 'ongepast' vindt.
En als dit doorgaat gaat dit niet bij 'een keertje' blijven, dan gaat dit het hele land door.
Lees even het topic door dan zie je juist van zulke zaken gepost worden.De vraag is waarom je dit bizar vindt en jouw antwoord is dat anderen het ook raar vinden?
Lees even het topic door dan zie je juist van zulke zaken gepost worden.
Ik zou ff een Snickers gaan eten (of een keer geneukt worden) want je bent echt een arrogante zeiklul aan het worden.
Wat is er arrogant aan het vragen waarom iemand iets bizar vindt?
Ik zie het namelijk echt niet, als jij graag op dat tijdstip je met de dodenherdenking bezig wil houden, is dat helemaal prima. Anderen gaan op dat moment liever winkelen en daarvoor gaan dus de winkels open. Wat is er zo bizar aan?
Laat hem dan maar een Snickers kopen, anders moeten we wel heel lang wachten.
Laat hem dan maar een Snickers kopen, anders moeten we wel heel lang wachten.