Bizar Nieuws

U.G.

Well-known member
Haha, Amsterdam, pipostadje met zijn sluitingstijden en zijn grafhumor. Doe mij Groningen maar, kroegen 24-7 open ipv om 2 uur dicht. En voor Ajax hoef ik ook niet naar Amsterdam, zondag gewoon een kwartiertje fietsen en klaar is Kees. En dat Paradiso... De helft van de tijd een klotegeluid, nee doe mij Vera maar. Daar komen de bands als ze nog cool zijn, in Amsterdam pas als ze al beroemd zijn en het leukste er af is.
Amsterdam is een proletenstad, vol van die zelfingenomen opgeblazen niksnutten als Froger. Het enige goeie aan Amsterdam is Ajax, maar zelfs Ajax voetbalt al niet eens meer in Amsterdam maar in Duivendrecht. Doe mij Rotterdam dan maar, die stad heeft meer natural cool dan Amsterdam. Ik heb kortom helemaal niks met Amsterdam, ik vind het echt een stad voor ElSimao.

Had het ooit mss, heel even, qua uitgaan. MTC, Now and Wow, en de brand in de Mazzo zorgde ervoor dat een kwart van A'dam uitging in R'dam.

Nu is R'dam net zo 'natural cool' als SoDoSoPa.
 

ElSimao

Active member
Veelzeggend dat je niet snapt dat iemand in Ajax iets anders kan zien dan zelfingenomenheid en arrogantie. Was je in real life ook maar wat zekerder van jezelf, dan kon je hier misschien normaal doen ipv die pseudo arrogante en zelfverzekerde malle act op te voeren.

Ik weet niet of je het door hebt, maar jij maakt het allemaal een stuk persoonlijker naar mij dan ik naar jou. Zelfs wanneer ik gewoon een vrij normale post plaats.

Paar maanden geleden wilde je stoppen met dit gedrag, maar goed, we willen wel meer..
 

U.G.

Well-known member
Keep the peace in the middle east bro's ! Roep anders even een moderator om te.....oooh shit :D

Je zegt zelf dat Simaozinho een act is Abu. Lach erom !
 

ElSimao

Active member
Joh, ga neuken. Met je opgekropte frustratie en energie. En je zucht naar aandacht.

Je hebt het wel erg vaak over neuken / geneukt worden. Meestal zijn dat de mensen met issues op dat gebied.

Overigens bedoel ik hiermee niet dat je erover moet vertellen. Hou het lekker onder de pet aub.
 

ElSimao

Active member
Keep the peace in the middle east bro's ! Roep anders even een moderator om te.....oooh shit :D

Je zegt zelf dat Simaozinho een act is Abu. Lach erom !

Het is wat gecompliceerd bij hem. Eerst zegt ie dat ie een grote glimlach heeft bij dit soort discussies, om vervolgens een drama te maken dat ie het allemaal zo naar vindt en dat ie het niet meer wil enzo.
 

De Wolf

Well-known member
Ik vind Amsterdam steeds meer op een groot pretpark lijken, vandaar ook de term "Disneyland".
Voor een leuk dagje ga ik liever naar Haarlem of Leiden. Ook een mooie binnenstad maar het stikt daar nog niet van de toeristen.
 

De Wolf

Well-known member
Goed verhaal. Ken je Amsterdam wel?

Ik heb er zelfs een oom wonen maar die vind Amsterdam ook niet meer wat het is geweest.
Overigens een paar jaar geleden in Zuidoost geweest bij een of andere voedselhal. Dat was wel leuk. Ook niet zo commercieel zoals de Markthal :werder:
 

ElSimao

Active member
Ik heb er zelfs een oom wonen maar die vind Amsterdam ook niet meer wat het is geweest.
Overigens een paar jaar geleden in Zuidoost geweest bij een of andere voedselhal. Dat was wel leuk. Ook niet zo commercieel zoals de Markthal :werder:

World of Food? :)
 

ElSimao

Active member
Zo heette het geloof ik. We waren die dag met een clubje bij iemand in Zuidoost (ergens tegen Diemen). Dan krijg je ook een totaal ander beeld van dat deel wat vooral bekend staat om zijn galerijflats.

Het is wel grappig, dat is onze favoriete lunchplek (als het weer goed is). Nadeel is dat je zo 10/15 Euro kwijt bent. Iedere dag daar naartoe is helaas wat te gortig, maar nice is het wel. Typisch Zuidoost eigenlijk, je hebt van alles wel wat.

Die galerijflats zijn overigens in veel gevallen al afgebroken en vervangen door laagbouw. Snap dat dat beeld er is, maar het is vrij gedateerd inmiddels.
 

Abubakari

Well-known member
Het is wat gecompliceerd bij hem. Eerst zegt ie dat ie een grote glimlach heeft bij dit soort discussies, om vervolgens een drama te maken dat ie het allemaal zo naar vindt en dat ie het niet meer wil enzo.

Nee, zo zei ik dat niet, dat is jouw interpretatie. Maar geeft niet, ik heb wel gelijk, ik moet me niet tot dit soort onzin laten verleiden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb er zelfs een oom wonen maar die vind Amsterdam ook niet meer wat het is geweest.
Overigens een paar jaar geleden in Zuidoost geweest bij een of andere voedselhal. Dat was wel leuk. Ook niet zo commercieel zoals de Markthal :werder:

Ok, ja ik heb ook familie ergens wonen. Verder zijn heel veel plaatsen niet meer wat het is geweest.
 
Bovenaan