Sowieso, Chinees.
Zoals in Nederland bestaat nergens anders in de wereld.
Bij een oefening van ons briljante, fenomenale leger heeft een tank per ongeluk op eigen soldaten geschoten...
Overigens, ik dacht dat we geen tanks meer hadden maar blijkbaar is er nog eentje van de schroothoop gehaald.
Bij een oefening van ons briljante, fenomenale leger heeft een tank per ongeluk op eigen soldaten geschoten...
Overigens, ik dacht dat we geen tanks meer hadden maar blijkbaar is er nog eentje van de schroothoop gehaald.
Of misschien waren dit ook 'blanks' en is dat de redding geweest...Ah, we hebben dus weer kogels.
Wat ben ik blij dat ik een aantal Molukker vrienden heb. Niet in de laatste plaats omdat ik nu de blauwe keuken ken.
Die is idd prima. Ik moet het helaas doen met een heel goed restaurant op een meter of vijfhonderd van mijn huis. Wel eentje die door Molukkers is goedgekeurd.
Hadden ze maar Pang! moeten roepen.Bij een oefening van ons briljante, fenomenale leger heeft een tank per ongeluk op eigen soldaten geschoten...