SanMark.
Well-known member
Die doet mij aan Blattler denken.Het is nu wel weer leuk
Demente Jorritsma die echt er maar uitflapt wat er bij haar opkomt.
Die doet mij aan Blattler denken.Het is nu wel weer leuk
Demente Jorritsma die echt er maar uitflapt wat er bij haar opkomt.
Ik denk gevegt.Is nou uiteindelijk nog bekend geworden door wie Rutte gebeld is om 7.30 gisterochtend?
Waarom geen Schouten ?Ik vermoed dat er gewoon handjeklap is gedaan. Rutte wegsturen betekend ook dat we tijdelijk een premier de Jonge krijgen en daar zitten ze ook niet op te wachten.
Ze dronken een glas, deden een plas, en alles bleef zoals het was.Zo, alweer 6 pagina's verder... 🙄
Ik wist niet dat DVK zoveel politiek duiders had.
Grapje. Dat wist ik wel. We hebben overal verstand van en weten alles beter.
Maar 6 pagina's is mij teveel, gevegt, jij bent goed in korter, vat jij het eens even samen voor mij. 12 uur op mijn bureau svp.
Ze dronken een glas, deden een plas, en alles bleef zoals het was.
AanblijvenZo, alweer 6 pagina's verder... 🙄
Ik wist niet dat DVK zoveel politiek duiders had.
Grapje. Dat wist ik wel. We hebben overal verstand van en weten alles beter.
Maar 6 pagina's is mij teveel, gevegt, jij bent goed in korter, vat jij het eens even samen voor mij. 12 uur op mijn bureau svp.
Als omtzigt zich afscheidt van de CDA zou dat genoeg zetels gaan kosten.
Jij hebt helemaal geen gevoel voor humor, daarom hou je ook zo van Duitsers.Grapje, ik lig krom. Draag me weg!
Burnout is door de pers de wereld ingeholpen volgens mij, hij heeft alleen maar gezegd dat hij even wat rust nodig was na zo'n intensieve periode.Ga dan maar weer eens in alle rust aan het werk vanuit je burnout-situatie.
Dat gaat niet werken. Ten eerste is het de vraag wie er vanuit de CDA met hem mee zou willen en ten tweede krijgt hij als eenmansfractie of kleine fractie (helaas) niks voor elkaar. En ik geloof nooit dat hij in zijn eentje daadwerkelijk zoveel stemmen zou krijgen.