Een of andere onverstaanbare Limburgse kleuter.
Een of andere onverstaanbare Limburgse kleuter.
Pieter Omzigt gaat ook meedoen. Kijk, nu wordt het interessant.
Eens.Heel fijn kamerlid vind ik dat. Alleen denk ik dat die rol het beste bij hem past. Als lijsttrekker moet hij teveel op zijn woorden letten denk ik.
Hij zegt zelf een goede kans te hebben 😂Die Martijn van Helvert moet zichzelf dit niet aandoen trouwens....
Hij wil niet enkel Randstedelijke kandidaten. Op zich een goed argument want het CDA heeft het vaak goed gedaan met een zuidelijke kandidaat.Hij zegt zelf een goede kans te hebben 😂
Wat een onzin kraam jij hier uit. Echt heel erg.Hij wil niet enkel Randstedelijke kandidaten. Op zich een goed argument want het CDA heeft het vaak goed gedaan met een zuidelijke kandidaat.
Nee, het is gewoon een feit dat het CDA meer stemmen trekt uit Brabant en Limburg als er een zuiderling lijsttrekker is.Wat een onzin kraam jij hier uit. Echt heel erg.
Van Agt en Verhaegen. Verder kom ik niet.Nee, het is gewoon een feit dat het CDA meer stemmen trekt uit Brabant en Limburg als er een zuiderling lijsttrekker is.
ik las vanochtend dat er nog iemand kandidaat is. André Reumkens uit Hulsberg, al 25 jaar lid maar nooit raadslid geweest.