Binnenlandse politiek

Atreides

Well-known member
Het is vrij voors
Maar goed ik lees dat ze op de NPO aardig de wind in de zeilen heeft. Ze heeft in ieder geval nog wat zetels te winnen mocht ze echt premier willen worden. Volgens de peilingen is D66 nu de zevende partij van Nederland.

Maar een zetel of drie verwijdert van de tweede partij van NL!!!!&%$#$^$%&
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is vrij voors


Maar een zetel of drie verwijdert van de tweede partij van NL!!!!&%$#$^$%&

Gemiddeld heeft D66 er 11. VVD 40, CDA 15, PvdA 15, PVV 15, GL 14 en FvD 12. Vooralsnog niet echt zicht op het premierschap.
 

erka

Well-known member
Als Kaag echt premier wil worden moet ze lid worden van de VVD. Een andere weg is er niet.

Overigens is ze wel een stemmentrekker denk ik, vooral bij vrouwen. Een stuk meer dan Jetten, die natuurlijk in de publiciteit een miskleun van de eerste orde is met zijn overintelligente betweterprofiel.
 

JFK

Well-known member
Als Kaag echt premier wil worden moet ze lid worden van de VVD. Een andere weg is er niet.

Overigens is ze wel een stemmentrekker denk ik, vooral bij vrouwen. Een stuk meer dan Jetten, die natuurlijk in de publiciteit een miskleun van de eerste orde is met zijn overintelligente betweterprofiel.
Ze is alleen maar een stemmentrekker bij haar eigen elitaire D66.
 

JMD

Well-known member
Maar goed ik lees dat ze op de NPO aardig de wind in de zeilen heeft. Ze heeft in ieder geval nog wat zetels te winnen mocht ze echt premier willen worden. Volgens de peilingen is D66 nu de zevende partij van Nederland.
En dat terwijl een D66er zowat elke avond mag aanschuiven bij M of Op1 of Jinek of... ;)

Maar idd, emotieloze ijskast, goed gezegd JFK.

Even in het algemeen: wie zou dan wel de eerste vrouwelijke premier van NL kunnen worden?
 

Maasveld

Well-known member
En dat terwijl een D66er zowat elke avond mag aanschuiven bij M of Op1 of Jinek of... ;)

Maar idd, emotieloze ijskast, goed gezegd JFK.

Even in het algemeen: wie zou dan wel de eerste vrouwelijke premier van NL kunnen worden?
Mona Keizer.
 

JFK

Well-known member
Die Turkse mevrouw van de VVD met dat lieve poppestemmetje kan ik ook niet luchten. Maakt ook veel blunders.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik waarschuw alvast dat je het laatste vrouwelijk kamerlid wat overblijft moet kiezen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ollogren dan heb je het kwartet compleet.

Die heeft wel wat unieks gepresteerd:

Eerste Kamer neemt voor het eerst sinds 1875 motie van afkeuring tegen minister aan

 
Bovenaan