Binnenlandse politiek

leo1949

Well-known member
Ik ben geen CDA'er maar met Omzigt kan ik wel leven.
Hij is de BESTE die er in die partij rond loopt, ik hoop dan ook dat hij gekozen wordt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Vriend van me had er zakelijk wel is mee te maken, gaf een vinger en ze wilde gelijk een hele hand. Alles voor niets ook, hele vervelende mevrouw.
 

JFK

Well-known member
Mijn vader was een keer te gast in een praatprogramma op Radio1 met o.a. Mona.
Dat is zo’n anderhalf jaar geleden. Er werd heel even van het onderwerp afgeweken, een klein uitstapje. Mevrouwtje Keizer was gelijk knorrig. Want zo zei mijn ouwe heer, over dat ene onderwerp had zij geen kaas gegeten. En dat kwam dus heel slecht uit.
Het is gewoon een schande dat dit lichtgewichte staatssecretaris is en dat ze in de running voor het lijsttrekkerschap van een van de belangrijkste politieke partij in dit land.
 

De Groene Scout

Well-known member
Mona op TV.....ze bewijst weer eens dat ze inhoudelijk ronduit zwak is.
Zag haar gisteren voor het eerst in een 'talkshow' en hetgeen jij nu zegt viel mij ook wel op. Ze had haar eigen riedeltje klaar en als het maar een beetje afweek of er tegengas kwam, dan haakte ze af en wist het even niet meer. Nee, niet geschikt.
 

JMD

Well-known member
Die theemuts zat toch een warrig verhaal op te hangen net. Is er een knakker die daar wat van zei. Tutje raakte gelijk geïrriteerd.
Ja, dat was wel genant ja...
Aan de andere kant is die Tim ook wel een apart geval. Zo dramatisch qua gedrag deed hij ook in de Slimste Mens. Die voerde ook een flink toneelstuk op toen hij er achter kwam dat er iemand anders over bepaalde zaken denkt dan hij...

Laat het maar De Jonge worden. Ik vind Omzigt beter, maar ben bang dat als die leider wordt hij niet meer als een terriër zich op bepaalde dossiers kan richten.
 

Batigoal

Well-known member
Vrijwel niemand kende hem en nu hebben we tenminste zijn naam een aantal keer voorbij zien komen. Missie geslaagd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Doet mij denken aan de gouden tijden van de twee dissidenten ten tijden van de gedoogconstructie. Al moet ik bekennen dat ik ze inmiddels wel vergeten ben.
 
Bovenaan