Binnenlandse politiek

Bonehead

Well-known member
Ik heb sterk het vermoeden dat hij denkt dat hij namens Gristus spreekt. Met een wijsvingertje hel en verdoemenis preken. Ik prijs de dag dat we dat juk eindelijk van ons af hebben gegooid!
 

JMD

Well-known member
Als klopt wat NRC beweert dat de Groep De Mos stemmen zou hebben gekocht bij GR2018 dan mogen die wat mij betreft linea recta de gemeenteraad van Den Haag uitgeflikkerd worden en dan verdelen de andere partijen de zetels maar (via hoe men restzetels berekent)....
 

Batigoal

Well-known member
Als klopt wat NRC beweert dat de Groep De Mos stemmen zou hebben gekocht bij GR2018 dan mogen die wat mij betreft linea recta de gemeenteraad van Den Haag uitgeflikkerd worden en dan verdelen de andere partijen de zetels maar (via hoe men restzetels berekent)....

Goh wat verrassend. Zelf lekker schelden op het partijkartel en buitenlanders, maar zelf zo corrupt zijn als de neten.
 

De Wolf

Well-known member
Waarom is de Hema meer waard dan de v en d ?

Den Haag houdt de situatie rond Hema al maanden scherp in de gaten omdat het een grote werkgever is", zegt een betrokkene op voorwaarde van anonimiteit. Hema heeft in Nederland 9500 mensen in dienst en telt 550 filialen verspreid over het land. Ook de leefbaarheid van de binnensteden speelt mee.


Ik vraag mij af of de factor wanbeleid ook wordt meegenomen.
 

zwammy

Well-known member
Dus er gaan nog mensen speciaal naar de stad omdat daar ene Hema zit. Benieuwd wie dat onderzoek gedaan heeft.
 
Bovenaan