Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
Als de politie met hun wapens al niet durft in te grijpen, waarom zouden onze melkert boa's dat wel doen? Maar geef ze lekker een wapenstok. Kunnen ze hondeneigenaren die te weinig poepzakjes bijhebben gewoon afslaan erbij, prima idee :duim:
 

zwammy

Well-known member
Ben ik cynisch als ik denk dat Frau Ollongren aangeeft onderzoek te gaan doen of de TK-verkiezingen misschien uitgesteld moeten worden omdat het in de peilingen niet goed gaat met D66???
Gelukkig is behalve de FVD en PVV (wat te verwachten viel gezien hun continue kruistocht tegen Ollongren) ook bv de PvdA het er niet mee eens dat ze dat onderzoek doet...
Stemmen kan perfect op 1,5meter. En als dat in de huidige stemlokalen niet lukt, dan zoek je grotere zalen of ga je eerder open of doe je meer stemlokalen of ...

Je hebt ook gewoon gelijk. Wel naar de supermarkt maar niet stemmen. Tuurlijk, als Orban het had gezegd hadden we een leuk journaal gehad.
 

Atreides

Well-known member
Ben ik cynisch als ik denk dat Frau Ollongren aangeeft onderzoek te gaan doen of de TK-verkiezingen misschien uitgesteld moeten worden omdat het in de peilingen niet goed gaat met D66???
Gelukkig is behalve de FVD en PVV (wat te verwachten viel gezien hun continue kruistocht tegen Ollongren) ook bv de PvdA het er niet mee eens dat ze dat onderzoek doet...
Stemmen kan perfect op 1,5meter. En als dat in de huidige stemlokalen niet lukt, dan zoek je grotere zalen of ga je eerder open of doe je meer stemlokalen of ...

Onderzoek lijkt me niks mis mee, regeren is vooruitzien dus dat mokkel doet waarvoor ze betaald wordt. Het is ook erg lastig om die 1,5 meter te handhaven (bij passeren).

Maar zodra de uitkomst anders wordt dan 'niks uitstellen behalve bij grote verwachte problemen (i.e. een opleving van het virus)' wordt het verdacht.
 

Bonehead

Well-known member
En Janmaat ook niet, die krijgt met terugwerkende kracht ook nog aardig wat gelijk.

Ik zag dat filmpje van FvD en moest direct denken aan de doctorandus. Alleen de bloemen ontbraken. Of was het Van Muiswinkel op het zeldzame moment dat hij grappig was.
 

JMD

Well-known member
Een van de vele schade gevolgen van een liberaal rechtse regering.

Jep, het voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
ALleen zijn boa's wel als Melkertbaan begonnen, dat was tijdens Paars, dus wel liberaal, maar niet persé een rechts idee... ;)
 

Bonehead

Well-known member
Als dat zo is, krijgen ze dus binnenkort de wapens waar ze om vragen.
Of nog meer.

Dat zal terecht zijn. Als je het op Cooper-test af moet leggen ten opzichte van een wijkagent heb je het recht om jezelf te verdedigen. Ook al ben je een afgekeurde conciërge van een basisschool!
 

gevegt

Well-known member
Dat zal terecht zijn. Als je het op Cooper-test af moet leggen ten opzichte van een wijkagent heb je het recht om jezelf te verdedigen. Ook al ben je een afgekeurde conciërge van een basisschool!

Dus ik kan ook een BOA worden?
Lijkt me gaaf!
 

gevegt

Well-known member
Een echte vent wordt geen agent, zeiden ze vrögger. Toen kenden ze nog geen BOA's.

Dus er is nog hoop voor je.

Mooi, dan wacht ik nog wel even tot er wapens beschikbaar zijn.
Rechts een wapen en links uithalen. Ik kan niet wachten!:duim:
 

Bonehead

Well-known member

:duim: Gin BOA's!

Toen ik een jaar of twaalf was kocht ik fles bessenwijn bij de plaatselijke grootgrutter voor ƒ3,-. Die zoop ik op voor dat ik naar het Kruud'nfeest ging waar Normaal optrad.

Daar is het waarschijnlijk mis gegaan met mij.
 
Bovenaan