SanMark.
Well-known member
Wat vinden we eigenlijk van BOA's?
Ik zou ze alle mogelijke wapen geven.
Naar alle waarschijnlijkheid schieten ze elkaar dan overhoop.
Ben ik cynisch als ik denk dat Frau Ollongren aangeeft onderzoek te gaan doen of de TK-verkiezingen misschien uitgesteld moeten worden omdat het in de peilingen niet goed gaat met D66???
Gelukkig is behalve de FVD en PVV (wat te verwachten viel gezien hun continue kruistocht tegen Ollongren) ook bv de PvdA het er niet mee eens dat ze dat onderzoek doet...
Stemmen kan perfect op 1,5meter. En als dat in de huidige stemlokalen niet lukt, dan zoek je grotere zalen of ga je eerder open of doe je meer stemlokalen of ...
Ben ik cynisch als ik denk dat Frau Ollongren aangeeft onderzoek te gaan doen of de TK-verkiezingen misschien uitgesteld moeten worden omdat het in de peilingen niet goed gaat met D66???
Gelukkig is behalve de FVD en PVV (wat te verwachten viel gezien hun continue kruistocht tegen Ollongren) ook bv de PvdA het er niet mee eens dat ze dat onderzoek doet...
Stemmen kan perfect op 1,5meter. En als dat in de huidige stemlokalen niet lukt, dan zoek je grotere zalen of ga je eerder open of doe je meer stemlokalen of ...
En Janmaat ook niet, die krijgt met terugwerkende kracht ook nog aardig wat gelijk.
Een van de vele schade gevolgen van een liberaal rechtse regering.
Ach, die filmpjes met Janmaat. Dat kwam erg amateuristisch over.
Die zat er net zo bij als de omroepsters in die tijd, met dat bloemstuk naast zich...
Een van de vele schade gevolgen van een liberaal rechtse regering.
Als dat zo is, krijgen ze dus binnenkort de wapens waar ze om vragen.
Of nog meer.
Dat zal terecht zijn. Als je het op Cooper-test af moet leggen ten opzichte van een wijkagent heb je het recht om jezelf te verdedigen. Ook al ben je een afgekeurde conciërge van een basisschool!
Dus ik kan ook een BOA worden?
Lijkt me gaaf!
Een echte vent wordt geen agent, zeiden ze vrögger. Toen kenden ze nog geen BOA's.
Dus er is nog hoop voor je.
Mooi, dan wacht ik nog wel even tot er wapens beschikbaar zijn.
Rechts een wapen en links uithalen. Ik kan niet wachten!:duim:
Nee, de sigaar hej rechts en de flesse bier hej links volgens de overlevering.:duim: