Wanneer kan ik je verwachten?Pas jij maar op. Als je zo doorgaat kom ik naar je toe en laat ik mij op je stoep vastplakken.
EVen los van dit feit dat niet 'netjes' is nee: waarom moeten in hemelsnaam bedrijven vrachtwagens leveren om plekken te blokkeren? Daar hebben we toch leger/politie voor???
Wanneer kan ik je verwachten?
Het is allemaal de schuld van Jesse Klaver.
Daarom stem ik ook trouw op het CDA.
Oke. Maar hoe gaat dat dan? Krijgt firma Vos het verzoek een vrachtwagen aan te leveren? Dat kost hem toch inkomsten?? Waarom zou je als bedrijf je daar in hemelsnaam voor lenen?Om niet te provoceren. ME busjes wekken eerder agressie op dan een vrachtwagen van bijvoorbeeld Vos.
Oke. Maar hoe gaat dat dan? Krijgt firma Vos het verzoek een vrachtwagen aan te leveren? Dat kost hem toch inkomsten?? Waarom zou je als bedrijf je daar in hemelsnaam voor lenen?
Keurig.
Je moet er het leger voor oproepen, voorbereidingen treffen die vergelijkbaar zijn met terroristische aanslagen ?n de boertjes moeten vrij rap hun enorme hoeveelheid krediet verbranden.
Maar dan lukt het nu w?l zonder incidenten.
Het leger tegen je eigen mensen inzetten. We dalen rap af. En tot dusver nergens voor nodig gebleken.
Ze vragen eerst grote bedrijven omdat de kans daar groter is dat er een paar vrachtwagens stilstaan. Die daar natuurlijk graag op in gaan. Willen of kunnen die niet, vragen ze de kleinere lokale bedrijven. Willen of kunnen die niet wordt, of het leger of de ME ingezet.
Oke. Maar hoe gaat dat dan? Krijgt firma Vos het verzoek een vrachtwagen aan te leveren? Dat kost hem toch inkomsten?? Waarom zou je als bedrijf je daar in hemelsnaam voor lenen?
Jij bent dus ook voor verplichte combi's bij alle voetbalduels omdat er ergens ooit een keer iemand door het lint is gegaan?
En daar worden de bedrijven voor vergoed?
En daar worden de bedrijven voor vergoed?
Het leger tegen je eigen mensen inzetten. We dalen rap af. En tot dusver nergens voor nodig gebleken.
Omdat die vrachtwagens gewoon gehuurd worden en het bedrijf er dus geld voor krijgt.
Wagens van het leger toegangswegen laten blokkeren zodat er, vanwege de massaliteit, geen onveilige situaties ontstaan. Da's wel wat anders h?.
Lul niet zo dom.
Lul niet zo dom.
Dat lijkt er wel op.Is de mantelzorg weer de pilletjes vergeten?
Flikker lekker een eind op, zacht watje!Lul zelf niet zo dom, ouwe gek.