Mario
Well-known member
Hmm, kut-boeren!!:hsv:
Je bent zelf …
Hmm, kut-boeren!!:hsv:
Die is 70 jaar en is van de gele hesjes beweging.
Die Van den Oever mag wel even de schoolbanken in.https://www.ad.nl/politiek/jesse-kl...k-blijf-vertellen-waar-ik-in-geloof~a83f7cac/
Jammer dat er bij elke groep altijd een paar domme kansloze idioten rondlopen. Protesteren en met ludieke acties komen prima. Maar om nu met een doodskist te gaan rijden met daarop de naam 'Jesse'. Welke positieve bijdrage denk je daarmee te leveren voor je zaak?
Rekenmethode rivm.
Kans op foutenmarge tussen de 30(landelijk) en 100% ( lokaal)
Prima dat we daar beleid op maken.
Dat is volgens mij gewoon een afweging die de burgemeester mag maken ivm veiligheid en openbare orde. Schijnbaar ziet men daar een risico in als daar met tractoren wordt gedemonstreerd. In het recente verleden mochten de gele hesjes er ook niet demonstreren.Hoorde vanochtend op het journaal dat demonstreren op het Binnenhof niet mag. Sinds wanneer is dat? Want ik kan me van 30 jaar terug ofzo nog wel demonstraties herinneren op het Binnenhof. Of is toen men het Binnenhof afsloot voor auto's (want vroeger kon je gewoon het Binnenhof oprijden) ook overgegaan op een demonstratieverbod aldaar?
Nee, demonstreren op het Binnenhof mag nooit. Maakt niet uit wie of wat dat wil doen.Dat is volgens mij gewoon een afweging die de burgemeester mag maken ivm veiligheid en openbare orde. Schijnbaar ziet men daar een risico in als daar met tractoren wordt gedemonstreerd. In het recente verleden mochten de gele hesjes er ook niet demonstreren.
Dat is volgens mij gewoon een afweging die de burgemeester mag maken ivm veiligheid en openbare orde. Schijnbaar ziet men daar een risico in als daar met tractoren wordt gedemonstreerd. In het recente verleden mochten de gele hesjes er ook niet demonstreren.
Het leger inzetten wat een beleid weer zeg.
Alleen vrachtwagens van het leger omdat particuliere vervoersbedrijven niet meer wilden vanwege bedreigingen.