Binnenlandse politiek

Jamel

Administrator
Forumleiding
Welja, ook hier weer direct radicaal zijn.

Nou ja goed, het scheelt echt een haartje of die ene fietser krijgt dat halve hek met een behoorlijke vaart tegen z'n kop aan. Mocht dat gebeurd zijn dan zou het me verbazen als hij het zou hebben overleefd. Dus poging tot doodslag is niet eens zo'n gekke constatering.
 

gevegt

Well-known member
Nou ja goed, het scheelt echt een haartje of die ene fietser krijgt dat halve hek met een behoorlijke vaart tegen z'n kop aan. Mocht dat gebeurd zijn dan zou het me verbazen als hij het zou hebben overleefd. Dus poging tot doodslag is niet eens zo'n gekke constatering.

Onzin, het is gewoon een domme boer ( pleonasme? ) die heeft die fietser niet eens gezien.
 

Atreides

Well-known member
Onzin, het is gewoon een domme boer ( pleonasme? ) die heeft die fietser niet eens gezien.

Het is op die plek bijna onmogelijk om niet te zien dat er een enorm druk fietspad ligt.

Verder geloof ik er niks van dat iemand uit Midden/Noord Drenthe of de provincie Groningen nog nooit in de stad Groningen zelf is geweest.
 

gevegt

Well-known member
Het is op die plek bijna onmogelijk om niet te zien dat er een enorm druk fietspad ligt.

Verder geloof ik er niks van dat iemand uit Midden/Noord Drenthe of de provincie Groningen nog nooit in de stad Groningen zelf is geweest.

Jij hebt duidelijk nog nooit op zo'n colos gereden.
 

gevegt

Well-known member
En als die fietser toevallig net wel geraakt was en daardoor gedecapiteerd, was het volgens jou dan een ongelukje?

Ja, sterker nog die fietser had beter moeten opletten als zo'n kolos gas geeft. Pure onwetendheid van die stadsen.
 

zwammy

Well-known member
Dat sowieso. Zoals er ook een forse bijdrage stond en staat voor andere projecten die primair door de VS zijn georganiseerd.

Dat de EU meer als eenheid (inclusief vergaande militaire samenwerking) zal moeten opereren maakt deze situatie pijnlijk duidelijk.

Neemt niet weg dat Trump een volstrekt idiote beslissing heeft genomen.

En, wat vind je van deze beslissing?
 

Abubakari

Well-known member
Tsja, als je dreigt om de deuren uit het provinciehuis te trekken krijg je wellicht snel je zin.

Niet in Groningen.

OOGtv.nl zei:
Honderden boze boeren demonstreerden maandag in Groningen. Zij willen het stikstofbeleid dat de provincies met elkaar afgesproken hebben van tafel. De provincie Groningen wil niet aan de eisen voldoen. De deur van het provinciehuis werd geramd en er waren binnen schermutselingen met de politie.
 

erka

Well-known member
Wel in Drenthe en Friesland. Van Drenthe verbaast me dit niks, die provincie staat wel bekend om zijn zwakke bestuurscultuur. Maar van Friesland had ik wel een rechte rug verwacht.
 

JMD

Well-known member
Dus in de provincie waar het meeste geweld gebruikt werd gaat het bestuur niet om, en in de provincies waar (voor zover mij bekend) geen geweld gebruikt werd gaat het bestuur wel om...
 

zwammy

Well-known member
In ieder geval is er ernstige verdeeldheid binnen de Nederlandse politiek over de gevluchte IS-ers. Christen Unie en D66 willen dat ze naar Nederland gehaald worden om berecht te worden. Maar CDA en VVD zijn daar fel op tegen. Volgens Mark Rutte is het zelfs mogelijk om uitgesloten.

Die ruggengraat van Rutte toch :D
 

Max

Administrator
Forumleiding
De bijrijder, maar die kan de bestuurder iig identificeren. Ook echt snugger om idd een bordje met gasleiding werkzaamheden te negeren.
 
Bovenaan