Binnenlandse politiek

De Wolf

Well-known member
Ik kwam net even boven Utrecht een paar trekkers tegen op de snelweg. Is ook geen gezicht met maar drie op de rechterbaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Alle andere afdelingen van de boeren zijn woest op de gekkies in Groningen en de lokale LTO, die er niet in slaagde de rust te bewaren.
Alle goodwill in 1x weg.

Ja ik kan me dat zo goed voorstellen. Ze hebben het echt goed gedaan vorige week, maar dat rare gedrag van vandaag drukt gelijk vol op de algehele beeldvorming.
 

SanMark.

Well-known member
Alle andere afdelingen van de boeren zijn woest op de gekkies in Groningen en de lokale LTO, die er niet in slaagde de rust te bewaren.
Alle goodwill in 1x weg.

Tuurlijk is alle goodwill niet in 1x weg. Kijk eens wat er de afgelopen weken allemaal gebeurd is en hoeveel incidenten er zijn geweest, op een gemiddelde Turkse of Marokkaanse bruiloftenstoet gebeurd er meer.

De boeren doen het zeer goed met nu voor het eerst een incident wat niet door de beugel kan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Totaal gestoord.
Dat ze die omheining op het Malieveld omver reden snapte ik wel, het was idioot om maar 75 trekkers toe te staan daar, en er stond niemand achter dat hek. Maar hier had het echt heel erg kunnen aflopen.

Dat met dat hek op het Malieveld was top. Een beetje burgerlijke ongehoorzaamheid kan ik wel waarderen. Bewust risico op doodslag nemen niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlandse politiek

Dat met dat hek op het Malieveld was top. Een beetje burgerlijke ongehoorzaamheid kan ik wel waarderen. Bewust risico op doodslag nemen niet.

Hier moet je hoog inzetten qua strafeis. Hoe boos je ook bent op de wereld, een ander zijn leven in gevaar brengen is totaal onacceptabel.
 
Bovenaan