Alle andere afdelingen van de boeren zijn woest op de gekkies in Groningen en de lokale LTO, die er niet in slaagde de rust te bewaren.
Alle goodwill in 1x weg.
Alle andere afdelingen van de boeren zijn woest op de gekkies in Groningen en de lokale LTO, die er niet in slaagde de rust te bewaren.
Alle goodwill in 1x weg.
Moet je kijken hoe close dit is. Eerst mist hij op een haar naar die voetgangers en vervolgens worden die fietsers bijna onthoofd.
Totaal gestoord.
Dat ze die omheining op het Malieveld omver reden snapte ik wel, het was idioot om maar 75 trekkers toe te staan daar, en er stond niemand achter dat hek. Maar hier had het echt heel erg kunnen aflopen.
Ik ben vorige week nog in Groningen geweest. Halve centrum ligt volgens mij open.
Dat met dat hek op het Malieveld was top. Een beetje burgerlijke ongehoorzaamheid kan ik wel waarderen. Bewust risico op doodslag nemen niet.
Moet je kijken hoe close dit is. Eerst mist hij op een haar naar die voetgangers en vervolgens worden die fietsers bijna onthoofd.
Yup en de rest van de stad ook. Deze hekken stonden er vanwege werkzaamheden aan het elektriciteitsnet.
Dus dit was het 2e hek dat ze omver reden? (want ze kwamen van 'binnen het hek')
Dat 'hij' omver reed. Het was een eenmansactie. En ja, dit was het tweede hek. Maar achter dat eerste hek stonden geen mensen. Hier het volledige filmpje:
https://www.dumpert.nl/item/7774437_3e2067ff
Tja, die stadsen kennen de kracht niet. Die leven in hun eigen bubbel.
Oppakken en opsluiten. Wat een randdebiel
Wat een mongool.
Oppakken en opsluiten. Wat een randdebiel
Poging tot meervoudige doodslag. Waarschijnlijk het drukste fietspad van Groningen....