JMD
Well-known member
Dat dacht je dan verkeerd.
Blijkbaar was ik idd te naief.
Dat dacht je dan verkeerd.
Ik zag net een filmpje van een lompe boer die met zijn tractor een hek verrot reed in een drukke straat. De stukken vlogen in de rondte en het was een klein mirakel dat geen voetganger of fietser werd geraakt.
Yup, dat was het hek dat je onderaan de 2e foto ziet. Belachelijke actie. Sowieso, ik heb wel sympathie voor de boerenacties maar met dit soort excessen wordt dat wel minder. Ook die gasten die de voordeur hebben ingeramd van het provinciehuis.
Ik heb er helemaal niets mee. De overdreven sympathie van links tot rechts voor de acties werken bij mij averechts.
Waar zouden die arme boeren dat toch van betalen.Veel trekkers vandaag in de stad. Wat hebben de boeren tegenwoordig joekels van trekkers zeg!!
Ze doen er alles aan om iedereen te vriend te houden, en dat kan niet.Echter vind ik de hielenlikkende reacties van zowel de linkse als rechtse politici tenenkrommend
Ik had sympathie voor de eerste actie in Den Haag, omdat ik het recht op demonstratie een groot goed vind en het daar, ondanks de massaliteit, zonder incidenten bleef. Echter vind ik de hielenlikkende reacties van zowel de linkse als rechtse politici tenenkrommend en de dubbele maat hypocriet.
Maar dat moet toch niet kunnen? Dacht dat we in een land leven waar niet per definitie het recht van de sterkste geldt.
De eerste actie was ook niks mis mee. Echter wat nu is gebeurd in Groningen kan niet. Er staan de hele week nog acties gepland. Ben benieuwd of dat wel een beetje rustig gaat. Dit kost je goodwill. Onze politici zijn nooit zo goed met demonstraties en dat naar de mond praten afgelopen week helpt niet. Want je kunt die boeren eigenlijk niet zo heel veel bieden.Ik had sympathie voor de eerste actie in Den Haag, omdat ik het recht op demonstratie een groot goed vind en het daar, ondanks de massaliteit, zonder incidenten bleef. Echter vind ik de hielenlikkende reacties van zowel de linkse als rechtse politici tenenkrommend en de dubbele maat hypocriet.
Ik denk dat ik ze niet allemaal gezien heb op TV...Heb je de Pegida demonstraties gemist ?
Onze politici zijn nooit zo goed met demonstraties en dat naar de mond praten afgelopen week helpt niet. Want je kunt die boeren eigenlijk niet zo heel veel bieden.
Waar zouden die arme boeren dat toch van betalen.
Ik denk dat ik ze niet allemaal gezien heb op TV...
Zijn die ook een provinciehuis ingereden?
Ja, ook dat kan niet natuurlijk.Nee de Islam gekkies verhinderden dat ze maar konden demonstreren.
Echt, er stonden exemplaren waar een gemiddelde BMW 3x in kan, ook financieel. Maar ach, geleend van de Rabo.