Op deze manier haalt hij de wind wel mooi uit de zeilen bij Halsema.
Dit artikel heb ik even gebookmarked. Intrigerend.
Als het waar is dan is het einde Halsema. De BGM die verboden wapens thuis heeft.....
Als ze expliciet vraagt om terug te komen, dan vind ik het vreemd dat je daar als partner geen gehoor aan geeft, ook al zou ze het alleen aan moeten kunnen.Ik hoop het wel, maar verwacht het niet. Waar ze het heel goed leek afgehandeld vind ik de leugen over het nep pistool dom.
Verder moet zij het toch wel alleen kunnen dealen? Het gaat om de eerste uren die tellen en vanaf Bangkok doe je er sowieso wel even over om terug te komen. Ik begrijp dat ze wel vaker ver van elkaar leven.
Politiek technisch denk ik idd dat ze het alleen moet kunnen dealen. Zij is immers de ervaren politica, haar man is geen politicus. Maar er bestaat ook nog iets als steun krijgen van, en zeker als ze daar expliciet om vraagt ben je gewoon een lul als je daar geen gehoor aan geeft.Verder moet zij het toch wel alleen kunnen dealen? Het gaat om de eerste uren die tellen en vanaf Bangkok doe je er sowieso wel even over om terug te komen. Ik begrijp dat ze wel vaker ver van elkaar leven.
Nog steeds de schuld van de Telegraaf?
Tuurlijk, waarom opeens niet meer?Nog steeds de schuld van de Telegraaf?
50 euro meer inkomen als tegemoetkoming voor de overige lasten die omhoog gaan.
Zeker net zoals afgelopen jaar dat we het zouden merken dat de crisis voorbij was. Die stuitende verhoging van de energierekening was ook heel mooi.50 euro meer inkomen als tegemoetkoming voor de overige lasten die omhoog gaan.
50 euro meer inkomen als tegemoetkoming voor de overige lasten die omhoog gaan.