Binnenlandse politiek

Atreides

Well-known member
Wie bepaald dat ? Of heeft dat bepaald ?

De rechter. In die zin is Wilders met zijn 'corruptie' aantijging weer eens zwaar laakbaar.

Overigens zijn wat mij betreft de 'vergelijkbare gevallen' aantoonbaar zwaarder qua overtreding.

Maar goed, het zal wel weer niet verbazen dat onze medelanders weer makkelijk wegkomen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De rechter. In die zin is Wilders met zijn 'corruptie' aantijging weer eens zwaar laakbaar.

Overigens zijn wat mij betreft de 'vergelijkbare gevallen' aantoonbaar zwaarder qua overtreding.

Maar goed, het zal wel weer niet verbazen dat onze medelanders weer makkelijk wegkomen.

De rechter? Komt die beslissing niet van het OM?
 

Pascallovic

Well-known member
De rechter? Komt die beslissing niet van het OM?
Jawel, maar de Atreides kiest ervoor om blind wat te roepen zonder te weten waar het over gaat. Iemand met de dood bedreigen mag van het OM wel als het Wilders betreft, maar als het een andere politicus betreft wordt het wel voor de rechter gebracht. Dat vindt de Atreides een normale gang van zaken. Dat zelfde OM wat inmiddels al 5 jaar bezig is met een vervolging over een 'minder, minder' uitspraak. Dat is schijnbaar heel veel aandacht waard.
 
Laatst bewerkt:

Atreides

Well-known member
Jawel, maar de Atreides kiest ervoor om blind wat te roepen zonder te weten waar het over gaat. .

Dan heb ik niet goed gelezen.

Iemand met de dood bedreigen mag van het OM wel als het Wilders betreft, maar als het een andere politicus betreft wordt het wel voor de rechter gebracht.

Dat vindt de Atreides een normale gang van zaken.

Waarop baseer jij dat? Verder een zeer slechte analyse. Als de basis wijzigt kan daarmee de totale conclusie wijzigen.

Dat zelfde OM wat inmiddels al 5 jaar bezig is met een vervolging over een 'minder, minder' uitspraak. Dat is schijnbaar heel veel aandacht waard

Is wat de Atreides betreft zeker niet strafbaar.
 

Maasveld

Well-known member
De overige 3 gevallen werden in het Noorden/Oosten des lands beoordeeld, die van Wilders in Amsterdam. Het lijkt me niet onlogisch dat de uitspreaak daarmee te maken zou kunnen hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De overige 3 gevallen werden in het Noorden/Oosten des lands beoordeeld, die van Wilders in Amsterdam. Het lijkt me niet onlogisch dat de uitspreaak daarmee te maken zou kunnen hebben.

In Amsterdam mag inderdaad alles. Behalve onbetaald parkeren.
 

Atreides

Well-known member
Zeg de Atreides na: 'kerncentrales zijn te duur'.

En ondertussen:
TenneT, de beheerder van het landelijke hoogspanningsnet, investeert tot 2030 zo’n 12 miljard euro in de verzwaring van het stroomnet. ,,Wachten kunnen wij ons niet permitteren, gezien de ambities in het Klimaatakkoord’’, zei Wiebes

En het is dus nog niet genoeg.
 

JMD

Well-known member
Dit gaat door tot een veroordeling (zal wel een minuscule straf zijn). De trias politica is allang beschadigd in deze, ze kunnen niet meer terug.

Dit doet meer denken aan een bananenrepubliek of een land met een dictator.
 
Bovenaan