Binnenlandse politiek

Pascallovic

Well-known member
Het interview geeft een mooi inkijkje in het gezinsleven van Femke Halsema, echter of je daar als Halsema blij mee moet zijn is een tweede. Het komt over alsof ze daar niet met elkaar praten of langs elkaar heen leven, met niemand die er ook maar overdenkt om te vragen waar het wapen vandaan komt. Of als je partner je vraagt om terug te komen dat je nog gewoon de geplande 12 dagen wegblijft. Ondertussen dat Halsema en haar vriend er ook nog niet over gesproken, liggen er dozen op zolder waar mogelijk nog andere wapens in liggen die verboden zijn en hebben ze ook niet gesproken of zij zelf dingen anders moeten doen of extra alert moeten zijn omdat ze als burgemeestersfamilie onder een vergrootglas komen te liggen.

https://www.nrc.nl/nieuws/2019/09/13/dan-denk-ik-flikker-op-met-je-ambtswoning-a3973363
 

erka

Well-known member
Dit artikel heb ik even gebookmarked. Intrigerend.

Als het waar is dan is het einde Halsema. De BGM die verboden wapens thuis heeft.....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit artikel heb ik even gebookmarked. Intrigerend.

Als het waar is dan is het einde Halsema. De BGM die verboden wapens thuis heeft.....

Een burgemeester die er uiteindelijk ook over heeft gelogen. Zij noemde het in haar brief een nep wapen. Op het moment van het schrijven van de brief wist zij al dat dit niet waar was. Het incident speelde zich af rondom de aftrap van haar campagne tegen verboden wapenbezit.
 

JMD

Well-known member
Intrigerend inderdaad. Maar vooral, wat een droplul van een vent. Je bent sowieso een eikel als je lekker weg blijft als je kind in de penarie zit, maar als je vrouw/vriendin dan ook nog eens burgemeester is en dan ook nog eens van de hoofdstad van het land dan is het helemaal van de zotte.
Net als dat je je moet realiseren als partner van een politicus zijnde dat alles van je onder een vergrootglas ligt, en dat je als kind van misschien nog wel wegkomt met een kwajongens/puberstreek, maar dat je als partner het verstand moet hebben om ervoor te zorgen dat je partner niet in de problemen komt als politicus zijnde.

Overigens vraag ik me af of dit het einde betekent van Halsema als burgemeester. Eerlijk gezegd hoop ik het niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlandse politiek

Ik hoop het wel, maar verwacht het niet. Waar ze het heel goed leek afgehandeld vind ik de leugen over het nep pistool dom.

Verder moet zij het toch wel alleen kunnen dealen? Het gaat om de eerste uren die tellen en vanaf Bangkok doe je er sowieso wel even over om terug te komen. Ik begrijp dat ze wel vaker ver van elkaar leven.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik hoop het wel, maar verwacht het niet. Waar ze het heel goed leek afgehandeld vind ik de leugen over het nep pistool dom.

Verder moet zij het toch wel alleen kunnen dealen? Het gaat om de eerste uren die tellen en vanaf Bangkok doe je er sowieso wel even over om terug te komen. Ik begrijp dat ze wel vaker ver van elkaar leven.
Als ze expliciet vraagt om terug te komen, dan vind ik het vreemd dat je daar als partner geen gehoor aan geeft, ook al zou ze het alleen aan moeten kunnen.
 

JMD

Well-known member
Verder moet zij het toch wel alleen kunnen dealen? Het gaat om de eerste uren die tellen en vanaf Bangkok doe je er sowieso wel even over om terug te komen. Ik begrijp dat ze wel vaker ver van elkaar leven.
Politiek technisch denk ik idd dat ze het alleen moet kunnen dealen. Zij is immers de ervaren politica, haar man is geen politicus. Maar er bestaat ook nog iets als steun krijgen van, en zeker als ze daar expliciet om vraagt ben je gewoon een lul als je daar geen gehoor aan geeft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mijn moeder zei dat ze zelf ook gewoon weg zou blijven. Dus het ligt schijnbaar aan mijn opvoeding.
 

Max

Administrator
Forumleiding
50 euro meer inkomen als tegemoetkoming voor de overige lasten die omhoog gaan.
 
Bovenaan