Binnenlandse politiek

Max

Administrator
Forumleiding
Een beetje net als vorig jaar dus waarbij je per saldo 3 Euro meer te besteden hebt.

Dan moet je nog doorrekenen en kom je erachter dat je onder aan de streep toch weer minder hebt te besteden. Of je kan gewoon bier drinken, dat is leuker.
 

Atreides

Well-known member
Dan moet je nog doorrekenen en kom je erachter dat je onder aan de streep toch weer minder hebt te besteden. Of je kan gewoon bier drinken, dat is leuker.

Koop je van gewoon de herfstbock die nu voor 2 voor de prijs van 1 in de winkel ligt bij de Jumbo en de Plus. Heb je dankzij de Atreides toch nog een soort van zuipkrachtstijging. :eek:mg:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Koop je van gewoon de herfstbock die nu voor 2 voor de prijs van 1 in de winkel ligt bij de Jumbo en de Plus. Heb je dankzij de Atreides toch nog een soort van zuipkrachtstijging. :eek:mg:

Ik ben nu ver weg van de Jumbo en de herfstbok drink ik eigenlijk bijna alleen nog maar op bezoek.
 

Atreides

Well-known member
Ik ben nu ver weg van de Jumbo en de herfstbok drink ik eigenlijk bijna alleen nog maar op bezoek.

Bij de Jumbo is het een seizoensaanbieding. Maar dit schiet niet echt op nee.

Nog goede Thaise/Aziatische biertjes gescout trouwens?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlandse politiek

Ik lees dat Dijksma iets teveel Netflix heeft gekeken en de reddende engel voor de afvalbende heeft geprobeerd te chanteren. Die kan straks nog voor haar zwangerschapsverlof thuis gaan bingewatchen.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Ik lees dat Dijksma iets teveel Netflix heeft gekeken en de reddende engel voor de afvalbende heeft geprobeerd te chanteren. Die kan straks nog voor haar zwangerschap verlof thuis gaan bingewatchen.
Wat verandert er toch veel met vrouwen aan de macht... ;)

En dan zijn dit nog de vrouwen die op basis van hun kwaliteit op die positie komen. Als het aan de feministen ligt gaan vrouwen op die posities komen omdat ze vrouw zijn...

Gewoon dus de meest geschikte persoon kiezen voor een job, niet vanwege het geslacht.
 

De Wolf

Well-known member
@Leo

VVD-Kamerlid Van Haga opnieuw over de schreef

Het bedrijf van VVD-Kamerlid Wybren van Haga heeft dit voorjaar zonder vergunning bouwkundige werkzaamheden laten uitvoeren aan het Haarlemse rijksmonument Het Essenhofje. Dat meldt Hart van Nederland.
 

De Wolf

Well-known member
Als hij zijn zetel meeneemt dan is het kabinet zijn meerderheid kwijt.

Omstreden Kamerlid Wybren Van Haga uit VVD-fractie gezet

VVD-Kamerlid Wybren van Haga is vanmorgen uit de fractie gezet omdat hij zich tegen de afspraken in toch met zijn verhuurbedrijf heeft bemoeid. Hij kwam gisteravond opnieuw in opspraak, nadat hij dit voorjaar illegaal bouwkundige werkzaamheden had laten uitvoeren aan het Haarlemse rijksmonument Het Essenhofje, wat hij bezit en verhuurt. Onduidelijk is of hij zijn zetel afstaat of meeneemt.
 

Maasveld

Well-known member
Als hij zijn zetel meeneemt dan is het kabinet zijn meerderheid kwijt.

Omstreden Kamerlid Wybren Van Haga uit VVD-fractie gezet

VVD-Kamerlid Wybren van Haga is vanmorgen uit de fractie gezet omdat hij zich tegen de afspraken in toch met zijn verhuurbedrijf heeft bemoeid. Hij kwam gisteravond opnieuw in opspraak, nadat hij dit voorjaar illegaal bouwkundige werkzaamheden had laten uitvoeren aan het Haarlemse rijksmonument Het Essenhofje, wat hij bezit en verhuurt. Onduidelijk is of hij zijn zetel afstaat of meeneemt.
Oei, flinke tegenvaller voor SuikerBrood.
 

JMD

Well-known member
Zal morgen eens bij mijn collega (dat is de vrouw van Van Haga) informeren wat hij gaat doen... :p
 
Bovenaan