Apart, want dit kaatje is dan in tegenspraak met die gegevens van de RIVM dat het in Rotterdam erger is dan in de rest van NL.
Hoe komt de Waddenzee en de binnenwateren in Zeeland aan dat overschot?
Ik denk niet dat er in de Waddenzee zoveel scheepvaart is.
Maar wat zouden we in de steden kunnen doen, daar is het stikstofprobleem het grootst? Want boeren en 120 ipv 130 (overigens heeft men het over 100 ipv 130, en dan gaat het wel schelen natuurlijk) komen daar niet voor.
Het stikstofprobleem speelt zich af in de Natura 2000 gebieden.
Zoals je op deze kaart ziet zou de snelheid op de Afsluitdijk, Veluwe en wat kleinere stukjes snelweg in het oosten van het land direct effect hebben.
Apart, want dit kaatje is dan in tegenspraak met die gegevens van de RIVM dat het in Rotterdam erger is dan in de rest van NL.
Hoe komt de Waddenzee en de binnenwateren in Zeeland aan dat overschot?
Daar heb je een hoop boeren in de omgeving.
Dat zag ik niet aankomen. Ben benieuwd waarom ze stopt.Marianne Thieme stopt ermee bij de Partij voor de Dieren.
Ja, maar die boeren volgens mij op land, en niet op zee... En juist de zee/binnenwateren worden als probleem gezien getuige dat kaartje.
Dat zag ik niet aankomen. Ben benieuwd waarom ze stopt.
Ja, maar die boeren volgens mij op land, en niet op zee... En juist de zee/binnenwateren worden als probleem gezien getuige dat kaartje.
Soms waait het ook he in Nederland
Soms waait het ook he in Nederland
Een beetje verkeerde richting en we ontvangen alle rotzooi uit het Roergebied.
Daarom moet de grens ook dicht.