Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member
Apart, want dit kaatje is dan in tegenspraak met die gegevens van de RIVM dat het in Rotterdam erger is dan in de rest van NL.

Hoe komt de Waddenzee en de binnenwateren in Zeeland aan dat overschot?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Apart, want dit kaatje is dan in tegenspraak met die gegevens van de RIVM dat het in Rotterdam erger is dan in de rest van NL.

Hoe komt de Waddenzee en de binnenwateren in Zeeland aan dat overschot?

Scheepvaart of doe ik nu een JMD?tje?
 

SuikerBrood

Well-known member
Maar wat zouden we in de steden kunnen doen, daar is het stikstofprobleem het grootst? Want boeren en 120 ipv 130 (overigens heeft men het over 100 ipv 130, en dan gaat het wel schelen natuurlijk) komen daar niet voor.

Auto's uit de steden weren zou kunnen helpen. Meer inzetten op P+R, openbaar vervoer. Al heb ik het gevoel dat we op dat gebied al relatief ver zijn vergeleken met andere landen.
 

SuikerBrood

Well-known member
Het stikstofprobleem speelt zich af in de Natura 2000 gebieden.

763


Zoals je op deze kaart ziet zou de snelheid op de Afsluitdijk, Veluwe en wat kleinere stukjes snelweg in het oosten van het land direct effect hebben.

Het lijkt mij dat de stikstofnormen voor deze gebieden gewoon veel strenger zijn dan in de rest? Lijkt mij onwaarschijnlijk dat de situatie bij Hoek van Holland minder erg is dan op de Waddenzee.
 

De Wolf

Well-known member
Apart, want dit kaatje is dan in tegenspraak met die gegevens van de RIVM dat het in Rotterdam erger is dan in de rest van NL.

Hoe komt de Waddenzee en de binnenwateren in Zeeland aan dat overschot?

Daar heb je een hoop boeren in de omgeving.
 

JMD

Well-known member
Het College van Den Haag is gevallen, VVD/D66 en GL hebben het vertrouwen opgezegd in de Groep De Mos vanwege de corruptiezaken die aan het licht zijn gekomen.
 

JMD

Well-known member
Verschillende partijen in de Haagse
gemeenteraad vinden dat burgemeester
Krikke moet opstappen.Ze noemen haar
positie onhoudbaar,na het kritische
rapport over de uit de hand gelopen
vreugdevuren in Scheveningen.

De grootste fractie in de gemeenteraad,
Hart voor Den Haag/Groep de Mos,zegt
dat "degene die moest handhaven niets
deed,en daarom moet aftreden".Ook de
PVV en de Stadspartij willen dat de
VVD-burgemeester opstapt.

CDA en PvdA willen nog geen conclusies
trekken.Wel zegt de PvdA zeer geschokt
te zijn.Volgende week donderdag is er
in de raad een debat over de zaak

Ben benieuwd of Krikke het gaat overleven
 
Bovenaan