Vroeger noemden ze dat nog gewoon een breekpunt.Wilders duldt geen tegenspraak meer,
Wilders dreigt: niks wijzigen aan asielplannen, anders 'geen zin meer' in kabinet
PVV-leider Wilders waarschuwt de coalitiepartijen om niets te veranderen aan de strengere asielmaatregelen. "Mijn geduld is op."nos.nl
Kom maar binnen met je knecht vd Burg was idd een stuk beter
Je zit dus weer in je bubbel?Mooi.
Haha luisteren naar joop en bnn. Sorry, maar dit sla ik echt even over 🤣🤣🤣
Dat hoor ik nu al vanaf het moment van aantreden van dit kabinet.In het voorjaar gaat het kabinet dus vallen,
Kee en van Jole: 'Oké mannetje, nou is het afgelopen.'
Het is weer ouderwets onrustig in politiek Den Haag. Wilders zette gisteren de boel onder druk door te zeggen dat hij bereid is het kabinet te laten vallen als de asielmaatregelen geen doorgang vinden. Tegelijkertijd liggen twee andere PVV-prominenten, de ministers Marjolein Faber en Fleur...www.nporadio1.nl
We hadden toch ooit een Cabaret-topic?In het voorjaar gaat het kabinet dus vallen,
Kee en van Jole: 'Oké mannetje, nou is het afgelopen.'
Het is weer ouderwets onrustig in politiek Den Haag. Wilders zette gisteren de boel onder druk door te zeggen dat hij bereid is het kabinet te laten vallen als de asielmaatregelen geen doorgang vinden. Tegelijkertijd liggen twee andere PVV-prominenten, de ministers Marjolein Faber en Fleur...www.nporadio1.nl
Zelfs dat kan het kabinet al niet!Dat hoor ik nu al vanaf het moment van aantreden van dit kabinet.
Is dat joop.nl cabaret dan? Ik dacht dat het symbool stond voor alles wat verkeerd is aan links NederlandWe hadden toch ooit een Cabaret-topic?