Binnenlandse politiek

Abubakari

Well-known member
Je hoeft dit topic niet te lezen he.
Doe ik ook niet. Maar elke keer als ik op nieuwe berichten klik zie ik voornamelijk
Binnenlandse politiek
Binnenlands nieuws
Buitenlandse politiek
Buitenlands nieuws

ipv voetbaltopics waarin gepost wordt.
Vind ik jammer want ik ga niet voor dat politieke gezeur naar de VOETBALkantine.

erka

Well-known member
Doe ik ook niet. Maar elke keer als ik op nieuwe berichten klik zie ik voornamelijk
Binnenlandse politiek
Binnenlands nieuws
Buitenlandse politiek
Buitenlands nieuws

Vind ik jammer want ik ga niet voor dat politieke gezeur naar de VOETBALkantine.

Ik zie als eerste zes nieuwe berichten:
Tippkönig
Overlevers spel
Toto KKD ronde 16
Eredivisiekenner
Glazen Bol
Kies je kwartet

Het is hier toch geen spelletjesforum?

JMD

Well-known member
Binnenlandse politiek
Binnenlands nieuws
Buitenlandse politiek
Buitenlands nieuws

Gewoon niet op 'nieuwe berichten' klikken maar even de hele lijst op de hoofdpagina snel langslopen, ben je er ook zo achter of er nieuwe berichten zijn ;). En dan negeer je gewoon het deel van het forum dat over het nieuws gaat.

JMD

Well-known member
Heerlijk dit...
Ze stemmen allemaal GL of D66, maar willen dan niet dat de vluchtelingen bij hun in de wijk komen.

In Aerdenhout ook al zo'n gedonder vanuit de duurdere buurten.

Misschien dat ze dan volgende keer iets beter nadenken wat ze stemmen, en dat hetgeen waar die partijen voor staan ook voor hun wat kan betekenen.

zwammy

Well-known member
De verhuurder kan volgend jaar in ieder geval al met pensioen.

Vervelend voor die mensen, ze hadden ook hier mogen wonen maar wij hebben geen villa's leegstaan hier

ALenstra

Well-known member
In het gesprek met de minister president op tv vertelde Dirk Schoof dat het geen uitgemaakte zaak is dat Netanyahu gearresteerd wordt zodra hij voet op Nederlandse bodem zet.

Bovenaan