Oei, die zag ik inderdaad niet aankomen.De grenscontroles gaan niet door, geen personeel.
Je verwacht het niet he!
Oei, die zag ik inderdaad niet aankomen.De grenscontroles gaan niet door, geen personeel.
Je verwacht het niet he!
Miljoenen asielzoekers stromen nu het land binnen.De grenscontroles gaan niet door, geen personeel.
Je verwacht het niet he!
Zeer belangrijk voor de PVV en BBB stemmers.Mooi, kennen we gewoon vuurwerk halen.
De grenscontroles gaan niet door, geen personeel.
Je verwacht het niet he!
Er stond vanochtend een prachtige reconstructie van het onderwijsakkoord in de krant. Bruins heeft daar echt een fiasco van gemaakt, ongelofelijk hoe slecht NSC voor de dag komt.Hahahahaha wat een dramatisch kabinet hebben we toch
Agema slaat alarm over extra bezuiniging op zorg: ‘Is niet over nagedacht’
Het tekort aan personeel in ziekenhuizen dreigt verder op te lopen door de extra bezuinigingen op de zorg die de Tweede Kamer deze week heeft afgesproken. Minister Fleur Agema (Volksgezondheid) zegt 'geschokt’ te zijn over de manier waarop de regeringspartijen en een aantal oppositiepartijen...www.ad.nl
Agema ZIT in het kabinet. Er is eenheid van bestuur. Dus zij kan dit helemaal niet roepen want zij is als lid van het kabinet gewoon akkoord.
Er stond vanochtend een prachtige reconstructie van het onderwijsakkoord in de krant. Bruins heeft daar echt een fiasco van gemaakt, ongelofelijk hoe slecht NSC voor de dag komt.
Het stond in De Limburger maar was een Telegraaf artikel;Welke krant? Heb je linkje?
Het valt niet uit te sluiten dat Bruins het zo niet eens is met het beleid van het kabinet op zijn department dat hij heel bewust weinig heeft gedaan en later door andere partijen op een zijspoor is gezet.En die Bruins leek nog 1 van de beteren van het NSC, maar wat een rotzooi is het daar... Lijkt toch echt steeds vaker het afvalputje van het CDA (dat misschien wel blij is dat het al die zwakkelingen (danwel qua politiek, danwel qua gezondheid) kwijt is)
Bruins kwam bij de CU vandaan.
Ja idd, nu je het zegt, dat was de reden dat hij daar weg ging.. Dat was me ontschoten (wist wel dat hij bij het CDA weg was gegaan naar CU), maakt dit nog opvallender.En daarvoor CDA. Maar stapte op bij CDA vanwege gedoogsamenwerking met jawel de PVV destijds. Ook deze Bruins heeft de moraal van een kakkerlak.