Wat vind je van het verslag van Boswijk?Piri is in ieder geval weer goed bezig
Wat vind je van het verslag van Boswijk?
Als Tweede Kamer lid hoeft hij zich niet aan de afspraken te houden die het Kabinet heeft gemaakt. Wel gooit hij dan weer bewust olie op het vuur, vooral ook omdat hij waarschijnlijk illegale nederzettingen gaat bezoeken.Duidelijk en goed beschreven. Ik vermoed dat Wilders naar Israël wil gaan om te laten zien dat we als nog steeds Israël als bondgenoot zien ondanks media en andere partijen dit niet altijd even goed laten zien maar als ze duidelijke afspraken hebben gemaakt dat hij dat niet moet doen lijkt het me logisch dat hij zich daaraan houdt.
Hij kan beter proberen uit te zoeken waar het lek zit.Piri is in ieder geval weer goed bezig
Duidelijk en goed beschreven. Ik vermoed dat Wilders naar Israël wil gaan om te laten zien dat we als nog steeds Israël als bondgenoot zien ondanks media en andere partijen dit niet altijd even goed laten zien maar als ze duidelijke afspraken hebben gemaakt dat hij dat niet moet doen lijkt het me logisch dat hij zich daaraan houdt.
Op zich kan het ook een kwaliteit zijn om hulp te vragen als je er zelf niet uit komt.Knops (CDA) moet Wiersma helpen. Ook de BBB-kabinetsleden zijn totaal incompetent.
Op zich kan het ook een kwaliteit zijn om hulp te vragen als je er zelf niet uit komt.
In dit geval had ze misschien beter Adema kunnen vragen. Ik sluit trouwens niet uit dat hij een hulplijntje is voor Knops.