Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member
Jep.

Ik vind er 2 dingen van:
1) Nieman en WNL zijn eikels dat ze dat stukje er niet even uitknippen dat Omtzigt even wil stoppen (hij vraagt ook om het niet uitzenden). En als journalisten maar klagen dat het tegenwoordig niet meer om het verhaal gaat maar alleen om clickbait. Ze doen er zelf aan mee
2) Omtzigt doet er heel verstandig aan zsm de politiek uit te stappen. Hij is zo labiel als wat en kan dit overduidelijk niet (meer) aan.

erka

Well-known member
Eens maar WNL is ook het verlengstuk van de Telegraaf en de PVV. Dus je weet vantevoren dat het niet neutraal zal zijn maar dat het blamen van Omtzigt ook via WNL doorgaat. Dus je moet daar superscherp vooraf afspraken over maken. Als ik Omtzigt was geweest had ik nooit dat interview gegeven.

Verder is het heel menselijk dat hij even wegloopt en helemaal gelijk dat hij dit niet aankan. Al maanden niet.

JMD

Well-known member
Volt gaat van X omdat Musk de politiek beïnvloedt.
Volt (wat een Europese beweging is) kreeg een flink startkapitaal van Soros, dat was natuurlijk geen probleem...

zwammy

Well-known member
Haha was dat maar zo, ze gaan op slaapstand. Zeg maar een beetje de Dolf Jansen van de politieke partij

JMD

Well-known member
Ja dat is idd wel zielig van een hele hoop van die X-verlaters, ze verlaten het niet, ze blijven gewoon zodat ze kunnen kijken wat iedereen er van vindt dat ze weg gaan…

Blijkbaar is echt idealisme te moeilijk en gaat het vooral om scoren voor de bühne

Bovenaan