En maar klagen dat er zoveel vluchtelingen zijn.Minister Klever zet het mes in ontwikkelingshulp! Geen geld meer voor vrouwenrechten, gendergelijkheid, beroeps-en hoger onderwijs, en sport en cultuur. Minister Reinette Klever noemt onder meer de Amerikaanse president Donald Trump als voorbeeld.
Ah, zo sprak je je ook uit al Kaag zo genoemd werd, en wel zo vaak dat ze er door gedemoniseerd werd?Zonder dat laatste woord had het ook gekund en klopte het.
Vertel, wanneer en door wie is Kaag hier zo vaak een heks genoemd dat ze gedemoniseerd werd?Ah, zo sprak je je ook uit al Kaag zo genoemd werd, en wel zo vaak dat ze er door gedemoniseerd werd?
Zonder dat laatste woord had het ook gekund en klopte het.
Wat een gepruts van Faber weer inderdaad.De haatbaarden mogen toch het land in. De heren verheerlijken pedofilie, vergelijken homoseksualiteit met anale kanker en de aanval van 7 oktober van Hamas werd door één van hen als ’een opsteker’ omschreven aldus de Volkskrant.
Ze is hier volgens mij nooit heks genoemd, en ja, dan had ik er ook wat van gezegd.Ah, zo sprak je je ook uit al Kaag zo genoemd werd, en wel zo vaak dat ze er door gedemoniseerd werd?
Jep.Agema vind ik by far de beste PVV-er. Die had premier moeten worden.
20 jaar in de kamer voor volksgezondheid.Agema vind ik by far de beste PVV-er. Die had premier moeten worden.
Ik vind het een lichtgewicht. Totaal overschat, type Mona Keizer.Agema vind ik by far de beste PVV-er. Die had premier moeten worden.
Ik doelde niet specifiek op dit forum, maar meer in het algemeen.Vertel, wanneer en door wie is Kaag hier zo vaak een heks genoemd dat ze gedemoniseerd werd?
20 jaar in de kamer voor volksgezondheid.
4 weken minister en zo'n beetje alles waar ze voor stond over de muur gegooid.
Ik vind het een lichtgewicht. Totaal overschat, type Mona Keizer.
De enige die niveau heeft vind ik, is Coenradie.