Binnenlandse politiek

leo1949

Well-known member
Je zult geld eerst moeten verdienen voordat je het kunt verdelen. Ik zeg niet dat ik het eens ben met handouts aan multinationals, maar als dat ervoor zorgt dat ze hier blijven en zodoende voor een hoop werkgelegenheid en andere economische activiteit zorgen, ben ik ook niet per definitie tegen.

Moet ik nou alweer zeggen dat de hele margarinesectie door Unilever al aan aan het Amerikaanse KKR is verkocht die het gaat ontmantelen en de winstgevende delen naar de VS brengt en de weknemers naar het UWV stuurt
Dat zijn de dingen waar we zo graag dus 1,4 miljard €uro in willen stoppen.
 
Laatst bewerkt:

leo1949

Well-known member
Je denkt te klein, Leo .

En dat jij je vete nog in dit topic wil voeren.

Verschrikkelijk rancuneus mannetje wat je bent.

Ja misschien klopt het wel dat ik een rancuneus mannetje ben omdat ik dat geld liever aan het Nederlandse volk geef dan aan de VS en de rijkste 10% van de bevolking die geen last hadden van de crisis.
We hadden met dat geld iets aan het lerarenprobleem kunnen doen of aan de gezondheidszorg ook hadden we kunnen zorgen dat we geen voedselbanken meer nodig hebben en ga zo maar door
Ook zijn er mensen die al 10 jaar lang hun inkomen hebben zien dalen en voor wie de crisis onverminderd voort gaat en er niets meer aan kunnen veranderen.

En dan weet ik precies wat je reactie zal zijn want dan begin je weer over eigen huis en zo.
Toen ik jong was was dat minder eenvoudig want je moest toen eigen geld mee brengen voor een hypotheek.
De hypotheekrente was toen ook heel anders dan nu ik zou toen op ruim 11% komen en de rente was ook nog stijgende.

grafiek_historischerente_30jaar_thumb.gif
 

gevegt

Well-known member
Ja ik ben daar voor.
Wij betalen met z'n alle de politici dus zij zijn bij ons in loondienst en niet bij Akzo, Shell, Unilever, Philips en 3% van de Nederlanders die aan een financi?le criterium voldoen.

Ik eigenlijk niet. De meeste kwesties zijn niet geschikt voor een referendum. Een gemiddelde GS adept begrijpt geen reet van waar het echt over gaat.
Wat mij tegenstaat is hoe na 1x keer zo makkelijk weer wordt ingetrokken. Hopelijk gaat de Eerste Kamer haar werk doen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik zou het ook even niet meer weten. Met de VVD ben ik definitief wel klaar. D66 gaat 'm ook niet meer worden. PVDA hahahahahaha. Nog even en ik moet op die griebus buma stemmen. Maar dat wil ik JFK niet aan doen.
 

gevegt

Well-known member
Ik zou het ook even niet meer weten. Met de VVD ben ik definitief wel klaar. D66 gaat 'm ook niet meer worden. PVDA hahahahahaha. Nog even en ik moet op die griebus buma stemmen. Maar dat wil ik JFK niet aan doen.

Als jij CDA gaat stemmen doe ik het ook.
Fuck JFK!
 
Bovenaan