In Rotterdam hebben GL, SP, PvdA en NIDA een 'akkoord' gesloten om (als ze een meerderheid hebben) de coalitie te vormen. Ben benieuwd wat dat gaat opleveren...
Ik hoop het voor Rotterdam...NIDA zal DENK er wellicht een zeteltje mee afhandig maken. Een meerderheid zullen ze echter niet mee gaan pakken.
Op basis waarvan denk jij dat deze partijen voor gelijkheid zijn?Ik hoop het voor Rotterdam...
Blijf het opvallend vinden dat partijen die voor 'gelijkheid' zijn in zee willen gaan met een partij die dat absoluut niet wil.
Ik hoop het voor Rotterdam...
Blijf het opvallend vinden dat partijen die voor 'gelijkheid' zijn in zee willen gaan met een partij die dat absoluut niet wil.
Op basis waarvan denk jij dat deze partijen voor gelijkheid zijn?
Ik vind het doodeng. Het scenario van Michel Houellebecq in zijn boek 'Soumission' komt langzamerhand steeds meer uit.Opportunisme, politieke correctheid en de angst om racist te zijn.
PvdA/GL/SP zijn toch voor gelijkheid (vrouw/man, inkomen etc.)?
Ik vind het doodeng. Het scenario van Michel Houellebecq in zijn boek 'Soumission' komt langzamerhand steeds meer uit.
Nou nou nou, daar zijn we nog wel een stukje van verwijderd hoor.
PvdA/GL/SP zijn toch voor gelijkheid (vrouw/man, inkomen etc.)?
Eens. Maar het is dan ook nog geen 2022...
Jep, zeker. Maar ik had et even over die 'alliantie' tussen de 3 genoemde partijen met NIDA.VVD, CDA, D66, PvdD etc. ook.
Dat niet maar bijvoorbeeld Denk die 50 zetels heeft en met andere partijen een alliantie aan gaat die daardoor de meerderheid halen en als klap op de vuurpijp in no time de Sharia invoeren vind ik wel erg utopisch hoor.
Jep, zeker. Maar ik had et even over die 'alliantie' tussen de 3 genoemde partijen met NIDA.
Dan speelt het verhaal in het boek zich af.
Ik heb wel eens gehoord van Nida, maar waar staan zij precies voor? Zijn het extremisten?
Ik heb wel eens gehoord van Nida, maar waar staan zij precies voor? Zijn het extremisten?