Binnenlandse politiek

SanMark.

Well-known member
Ik zou het ook even niet meer weten. Met de VVD ben ik definitief wel klaar. D66 gaat 'm ook niet meer worden. PVDA hahahahahaha. Nog even en ik moet op die griebus buma stemmen. Maar dat wil ik JFK niet aan doen.

Ik weet wel waar ik nu niet op wil stemmen.

VVD
D66
Pvda
PVV
DENK
SP

Zo even uit mijn hoofd waar mijn stem sowieso niet naar toe gaat van de partijen die in de tweede kamer zitten.
 

ElSimao

Active member
Ik zou het ook even niet meer weten. Met de VVD ben ik definitief wel klaar. D66 gaat 'm ook niet meer worden. PVDA hahahahahaha. Nog even en ik moet op die griebus buma stemmen. Maar dat wil ik JFK niet aan doen.

Met jouw naam lijkt de juiste keuze me redelijk voor de hand liggend..
 

JFK

Well-known member
De Twwede Kamer wil nu eindelijk de Armeense genocide erkennen.
Hulde voor de inzet van Joel Voordewind!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlandse politiek

Lijkt mij een mooi moment nu de relatie met Turkije toch al slecht is. Ik neem aan dat een drietal er fel op tegen waren?
 
Laatst bewerkt:

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De Twwede Kamer wil nu eindelijk de Armeense genocide erkennen.
Hulde voor de inzet van Joel Voordewind!

Heel goed! Ik vergeet het nooit toen ik in Derby naar de Holocaust herdenking ging, die hier gebruikt wordt om diverse genocides te herdenken. Er was ook aandacht voor de Armeense genocide. Vervolgens kwam er direct op opdracht van de regering in Turkij? een hoge delegatie diplomaten naar Derby om met de burgemeester te praten en druk op hem te zetten om dit te verbieden. De burgemeester luisterde niet en ging juist zelf naar de herdenking om zijn steun te betuigen.

Dankzij die actie vanuit de Turkse regering had een kleinschalige herdenking in een kleine ruimte in een kleine stad in midden-Engeland, die normaal zonder enige media-aandacht voorbij gaat, plotseling veel meer aandacht.
 

ElSimao

Active member
Van die bemoeizucht van Turkije word je toch ook niet vrolijk zeg. Laat mensen herdenken wat ze willen herdenken.
 

Pascallovic

Well-known member
Baudet heeft weer een paar leden de partij uitgeflikkerd. Toch niet zo makkelijk democratie en die vrijheid van meningsuiting.:D
 
Bovenaan