Binnenlandse politiek

vakx2.0

Banned
Zou het wel een strak plan vinden als je mensen die zich als donor opgeven, voorrang krijgen mochten ze ooit zelf op een wachtlijst terecht komen.

Maar ja, dat kan nu dus niet meer.

Ethisch is de nieuwe wet misschien niet helemaal goed uit te leggen, maar een pragmaticus zoals ik is er blij mee. Hopelijk worden er heel veel mensen mee gered.
 

gevegt

Well-known member
Intussen vindt Rutte dat hij het niet nodig vond om de Kamer in te lichten toen hij op 29 januari hoorde dat Zijlstra gelogen had.
Zoals gewoonlijk gaat hij er mee wegkomen.
 

gevegt

Well-known member
Hoewel Wilders natuurlijk helemaal gelijk heeft om een motie in te dienen mbt Rutte, zal bijna niemand het ondersteunen.
 

Friesland

Well-known member
Hoewel Wilders natuurlijk helemaal gelijk heeft om een motie in te dienen mbt Rutte, zal bijna niemand het ondersteunen.

43 voor, dat is meer dan 2x het zetelaantal van zijn eigen partij. PVV, FvD, PvdD, SP, 50+ en DENK stemden voor de motie, als ik het goed heb gehoord.
 

erka

Well-known member
Rutte heeft gewoon geluk dat hij geen enkele concurrentie heeft van de kopstukken van de andere partijen .
 

erka

Well-known member
43 van de 150 steun voor motie van wantrouwen, dat is best veel hoor. Die voelt Rutte echt wel.
 

leo1949

Well-known member
Die Van Haga van de VVD lijkt ook weg te gaan...

De VVD zou het Nederlandse volk moeten dienen daar zijn ze voor gekozen en aangesteld daar worden ze voor betaalt.
Maar in plaats daarvan wordt de bevolking genaaid want de Shell zit door de hele VVD verweven.
!,4 miljard €uro mogen ze verdelen de btw gaat daarvoor met 3% omhoog en dat alles om voor Rutte een leuk baantje te regelen.
Wybren van Haga mag namens Shell controleren of Rutte de belangen van Shell wel goed dient dus die gaat niet zo gauw weg.
En als hij wel weggaat zal er vast iets gebeuren wat ons veel geld kost.

Bron: Wikipedia
Wybren van Haga (Den Haag, 31 januari 1967) is een Nederlands politicus namens de VVD.
Van Haga was werkzaam bij Shell, als bestuurder bij verschillende organisaties en als zelfstandig ondernemer
.
 

ElSimao

Active member
43 voor, dat is meer dan 2x het zetelaantal van zijn eigen partij. PVV, FvD, PvdD, SP, 50+ en DENK stemden voor de motie, als ik het goed heb gehoord.

Alle randpartijen (niet lullig bedoeld, stem zelf PvdD) stemmen voor terwijl het partijkartel geen politiek kapitaal wil verbranden en ambtsgenoot Rutte lekker de hand boven het hoofd houdt. Mocht er straks een Gristendemocraat zijn Gristenvrouw geheel per ongeluk naar de eeuwige jachtvelden exporteren, heeft het CDA mooi wat krediet op de rekening staan, waardoor ze ook voor zulke nare calamiteitenen als partij gecoverd zijn. En vice versa.
 
Laatst bewerkt:

leo1949

Well-known member
Ik ben zelf geen PvdD stemmer maar Esther Ouwehand vindt ik een goede politica.
Dat zag je gisteren ook al ze stelde goede vragen.
 

leo1949

Well-known member
Prima man die Lubbers.

RIP.

Als ik terugkijk op de tijd van Lubbers dan kan ik mij nog heel goed herinneren dat hij de architect van de privatisering was.
Hij was ook de koning van de achterkamertjespolitiek.
Hij was de uitverkoper van ons nationaal bezit.
De nawee?n van het samen met het bedrijfsleven op slinkse wijze inpikken van pensioengelden dat merken we vandaag de dag nog steeds.
Door Lubbers zijn de gepensioneerden nu behoorlijk verLubberd en duurt de crisis voor ons nog steeds voort.
Lubbers kan niet in de schaduw staan van Drees, de Jong en Den Uyl, Lubbers heeft de ontmenselijking van onze welvaartsstaat ingezet.
En kom er niet mee dat Den Uyl geld over de balk gooit want dat wint Rutte met elk jaar 1,4 miljard €uro.

http://sargasso.nl/staatsschuld-begrotingstekort-en-de-linkse-kabinetten/

Maar de man is overleden dus rest mij slechts zijn nabestaanden sterkte toe wensen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan