Binnenlandse politiek

leo1949

Well-known member
Er waren al een stuk of 6 VVD'ers gevallen uit de afgelopen Rutte kabinetten.
Wie zal de volgende zijn die net als Swalbe Zijlstra er uit stapt???
Zelf denk ik dat Kajsa Ollongren hoge ogen gooit want als ik haar naam al hoor dan gaan al mijn nekharen overeind staan. :werder:
 

Eef de Kip

Well-known member
Wat heeft dat debat ?berhaupt dan nog voor zin? Wees blij dat hij zelf op stapt zodat je niet nog een paar uur naar dat geneuzel hoeft te kijken.
 

JMD

Well-known member
Zelf denk ik dat Kajsa Ollongren hoge ogen gooit want als ik haar naam al hoor dan gaan al mijn nekharen overeind staan. :werder:
Die gaat helaas never opstappen. De nepnieuwsfeeks manipuleert desnoods de hele media van NL en de rest bestempelt ze als nepnieuws...
 

zwammy

Well-known member
Eens. Ik snap het punt dat mensen hier tegen hebben ook niet. Als je niet wilt dan registreer je dat toch, niks aan de hand...

Je moet je dus registreren als je je eigen organen wil bewaren. En dat vind jij niet vreemd. Tja.
 

JMD

Well-known member
Je moet je dus registreren als je je eigen organen wil bewaren. En dat vind jij niet vreemd. Tja.
Jij neemt liever je eigen organen mee je kist/urn in dan dat je iemand helpt met jouw organen nadat je overleden bent?
Het is niet zo dat ze volgende week ineens voor mijn deur staan dat ze mijn nier of lever willen ofzo.

Jij was dus ook geen donor nu?
 

Batigoal

Well-known member
Je moet je dus registreren als je je eigen organen wil bewaren. En dat vind jij niet vreemd. Tja.

Dat is niet vreemd. Sterker nog, de mogelijkheid om dat te registreren is er nog gewoon.

Enige is wel dat mensen het dan normaal vinden dat ze zelf recht hebben op andermans organen.
 

Janssen

Well-known member
Als ik vooraf mensen mag uitsluiten voor mijn organen is er geen enkel probleem. Zo niet dan bekijken ze het maar.
 

zwammy

Well-known member
Jij neemt liever je eigen organen mee je kist/urn in dan dat je iemand helpt met jouw organen nadat je overleden bent?
Het is niet zo dat ze volgende week ineens voor mijn deur staan dat ze mijn nier of lever willen ofzo.

Jij was dus ook geen donor nu?

Ik was geen donor en word geen donor, zie antwoord Janssen.

Dat is niet vreemd. Sterker nog, de mogelijkheid om dat te registreren is er nog gewoon.

Enige is wel dat mensen het dan normaal vinden dat ze zelf recht hebben op andermans organen.

Juist, registreren dat ze van je af blijven, bizarre wending.

Als ik vooraf mensen mag uitsluiten voor mijn organen is er geen enkel probleem. Zo niet dan bekijken ze het maar.

Juist, zolang die mogelijkheid er niet is houd het op.
 

gevegt

Well-known member
Baudet had het beter gevonden dat Zijlstra met stille trom was vertrokken. Wilders sprong daar handig op in en won op alle fronten.
 
Bovenaan