Binnenlandse politiek

leo1949

Well-known member
Een beetje Humor uit het Halbe museum. :heinz:
.

DV30KBfXkAE7WgI.jpg

.
DV17h4pX4AAFJPI.jpg
 
Laatst bewerkt:

ElSimao

Active member
Jammer, ik had gehoopt op een beetje humor.
Dat Poetin hem in private audi?ntie zou geven in zijn vakantie villa aan de zwarte zee ofzo, daar ze elkaar aak zo lang kennen ofzo.
Aan de andere kant heeft onze Russische vriend natuurlijk geen tijd voor zo'n lulletje rozenwater.

Kijk, ik volg het allemaal niet zo, dus ik was sowieso niet bekend met deze uitspraak van onze Halbe. Echter, als dit gozertje beweert dat Putin in een soort geheime meeting hem allerlei duistere zaken aan zijn neus gehangen heeft dan lach je je toch rot als oppositie zijnde? Waarom is dit nooit hiervoor door de oppositie aangevallen?
 

leo1949

Well-known member
Kijk, ik volg het allemaal niet zo, dus ik was sowieso niet bekend met deze uitspraak van onze Halbe. Echter, als dit gozertje beweert dat Putin in een soort geheime meeting hem allerlei duistere zaken aan zijn neus gehangen heeft dan lach je je toch rot als oppositie zijnde? Waarom is dit nooit hiervoor door de oppositie aangevallen?

Afwachten voor het goede moment.
En daar is de Volkskrant schitterend in geslaagd, zeker nu Halbetje onderweg is naar Moskou. :duim:
 

ElSimao

Active member
Afwachten voor het goede moment.
En daar is de Volkskrant schitterend in geslaagd, zeker nu Halbetje onderweg is naar Moskou. :duim:

Kennelijk is ie hier al in 2006 mee begonnen. Dus hij heeft 12 jaar met deze onzin rond kunnen waggelen. Toch apart dat dit niet eerder onder de loep genomen is.
 

ElSimao

Active member
Dit kan Zijlstra nooit overleven zou je zeggen.

Nu zou ik juist als oppositie proberen hem te laten zitten. Je kunt bij hem alles in twijfel trekken, hem belachelijk maken etc. Hij heeft geen geloofwaardigheid meer, is aangeschoten wild nu.
 

Makanaky

Well-known member
Maar hij blijft wel 1 vd hoogste vertegenwoordigers van NL in het buitenland. Moet je dat als oppositie willen?
 

ElSimao

Active member
Maar hij blijft wel 1 vd hoogste vertegenwoordigers van NL in het buitenland. Moet je dat als oppositie willen?

Ja tuurlijk. Laten zitten, want je kunt echt van alles op hem afvuren. Voor de volgende verkiezingen zou hij een prima schietschijf zijn. Laat de VVD dat pijnlijke proces van hem verwijderen maar uitvoeren, ik zou ze daar echt niet bij helpen.
 

Friesland

Well-known member
Vermoedelijk uitkomst stemming over de voorgestelde donorwet: 38-36.

Voor: D66, SP, OSF
Tegen: PVV, CU, SGP, PvdD

Verdeelde fracties:
VVD: 6-7
CDA: 4-8
PvdA: 5-3
GL: 3-1
50+: 1-1

Een SP-senator is niet aanwezig.
 
Laatst bewerkt:

Friesland

Well-known member
Stemming over het verzoek tot een novelle (feitelijk het terugsturen van het wetsvoorstel naar de Tweede Kamer): 15-59.
 

Batigoal

Well-known member
Jammer dat ze geen passage hebben opgenomen dat lui die geen donor willen zijn dan ook zelf niks ontvangen.
 
Bovenaan